آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 دی ماه 1396 = 04-01 2018

ایران؛ مصاحبه معاون ترامپ با صدای آمریکا


به گزارش ایسنا، معاون رئیس جمهوری آمریکا در یک گفت‌وگوی اختصاصی با صدای آمریکا اظهار کرد: پرزیدنت ترامپ و او امیدوارند که شاهد دستیابی مردم ایران به آزادی و آینده‌ای دموکراتیک باشند.

مایک پنس افزود: من امیدوارم مردم ایران متوجه بشوند که آمریکا و مردم این کشور دوستان آن‌ها هستند. ما می‌خواهیم شاهد دستیابی آن‌ها به آزادی و آینده‌ای دموکراتیک باشیم.

وی گقت: ما می‌خواهیم آن‌ها از حکومتی که به تهدید و ارعاب جهان ادامه می‌دهد فاصله بگیرند.

معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت: تحت رهبری ترامپ، مردم ایران تنها نیستند. مردم آمریکا هم کنار آن‌ها ایستاده‌اند و اگر آن‌ها تنها با شجاعت به اعتقاد راسخشان در راه آینده‌ای آزاد و دموکراتیک ادامه دهند؛ آمریکا و تمام جهان کنار آن‌ها خواهد بود.

مایک پنس پیش تر در توئیتر خود نوشته بود: آنها (سپاه پاسداران) آزادی‌های ابتدایی را محدود می‌ کنند و پول مردم ایران را به جای کمک کردن به ایرانی‌ها در داخل کشور، در حمایت از تروریسم در خارج از کشور غارت می‌کنند.

معاون رئیس‌ جمهور آمریکا نوشت: ما به این نیاز داریم که آزادی دوستان در همه جا (همه جهان) در کنار مردم ایران و علیه سپاه پاسداران بایستند.



پیشگو January 3, 2018 12:41 PM

مراکز ترابری آنها را بزنید بقیه با ما
از پرواز هلیکوپتر ها ی سرکوب جلو گیری کنید
سفارت مجازی مکانی برای ثبت نام ازدگان و سربازان آماده کمک ایجاد کنید
سفارت مجازی را به روز نگهدارید همراه با مکان فیلم تظاهرات

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی January 3, 2018 01:39 PM

باید درست مانند از بین بردن داعش در موصل و رقه آمریکا از هوا و مردم از زمین به پاسداران و بسیجی ها حمله کنند نه علی خامنه ای و نه رژیمش بصورت صلح آمیز کنار نمیروند علی خامنه ای کسی است که اگر قدرتش تهدید شود همه مردم ایران را هم خواهد کشت باید با اینچنین شخصی با زبان خودش با او گفتگو کرد نیروهای رژیم و تظاهرات نمایشی که امروز در اهواز و گرگان ترتیب داده شده همگی ساختگی است و این نیروها خودشان هم رضایت کامل ندارند رژیمی به این همه پول و قدرت اگر نتواند حتی صد هزار نفر طرفدار در کشور داشته باشد دیگر کارش ساخته است و دیدیم که نتوانست این صد هزار نفر را هم جمع کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرشاسب January 4, 2018 12:29 PM

از جمهوری اسلامی جزپوسته ئی پوک و تهی ازمغز و از هرگونه انسجامی چیزی باقی نمانده است فقط شمایلی پوشالین و غلط انداز از خود نشان می دهد که آنهم با یک یورش جوانان ایرانزمین متلاشی خواهد شد خامنه ای و سردارانش بیشتر از همه ضعف حکومت شان را احساس می کنند ولی مثل هیتلر که سپاهیانش شکست خورده بوند وسربازانش در دخمه هامنتظر مرگ بودند و هیتلر اجازه برگشت به آنها نمی داد تا مردمش از شکست او باخبر نگردند, جمهوری اسلامی در وضع هیتلر شکست خورده است, ولی شمایل نشان میدهد که فقط پوستی ازآن مانده تا خیال کنند هنوز زنده است ایرانیان در اکثریت هستند و رژیم ذره ای بیش نیست که دیگر تاب مقاومت را حتی در مقابل گروه کوچکی از ایرانیان ندارد ولی سیل خروشان ایرانیان رژیم منفوراسلامی را ازهستی ساقط خواهد کرد دیگردر این مملکت جائی بر رژیم منحوس اسلامی وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: