آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 بهمن ماه 1396 = 30-01 2018

تلگرام برنامه ریزی کرده، امکان فیلتر هم نیست

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تلگرام نظام جدید برنامه ریزی کرده که قرار است تعویض و مدل جدیدی از ارتباطات را رونمایی کند که به احتمال زیاد خارج از کنترل ما خواهد بود تا جایی که امکان فیلتر هم احتمالا وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی گفت: به دلیل رعایت نکردن مسائل اقتصاد مقاومتی که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، نارضایتی بوجود آمد و به دلیل توجه نکردن به روند واردات کالا، آمار بیکاری در کارخانه ها بالا رفت لذا کارگری که سه ماه است حقوق نگرفته صبر و تحملش تمام میشود.اینها شاید تلفات جنگ اقتصادی با دشمن است. بانک ها سودهایی به مردم میدهند که واقعی نیست این یعنی تولید مشکل دارد. از آن طرف به جای پرداخت پول نفت کالاهای بی کیفیت و ارزان قیمت به ما میدهند که کارخانه های داخلی توان رقابت با محصولات آن ها را از لحاظ قیمت ندارند و به این ترتیب لشگری از بیکاران بوجود می آید.



آرش-صبحی January 30, 2018 12:03 PM

سردارفرمانده پدافندغیرعامل چه افاضاتی کرده اند! اولا"به نتیجه گیری نرسیده ونتوانسته، یا نمیتوانددرنتیجه گیری باصل قضیه یعنی حکومت ولایت فقیه وناکارآمدی آن اشاره کند نه پرده از، راز قاچاق وقاچاقچیان، یاهمان برادران قاچاقچی برنمیدارد سردارپدافندغیرعامل درنهایت جهالت قضیه را اینطوربیان میکند که واردات کالاموجب افزایش بیکاری درکارخانجات داخلی میشود این سردارنادان وغرق درفساد، ازسرداران سپاه وقاچاق کالای آنها نمیگوید امامیگوید واردات کالاپدراقتصاداین کشوررادرآورده نمیگوید،همین حکومت باعث گردید تامهمترین کارخانجات تولیدی این کشوربا ۷۰سال سابقه نابودشوند وسرداران درآنها برج سازی نمودند، یا به دنبال آن هستند سردارپدافند ازفساد گسترده درجای جای نظام نمیگوید وبدون اینکه به اینهمه بی لیاقتی وفساد بپردازد، ازبرنامه ریزی تلگرام هراسناک است عجبا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: