آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 بهمن ماه 1396 = 03-02 2018

دختران انقلاب؛ واکنش رییس دادگاه انقلاب

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران در واکنش به کشف حجاب‌های اخیر، برخی از این افراد را فریب‌خورده و برخی را مجری برنامه‌های دشمن خوانده و می‌گوید این اقدام قانون شکنی است و قانون با شدت با اینها برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف حجاب برخی افراد طی روزهای گذشته در خیابان‌ها اظهار کرد: این افراد، قانون‌شکن هستند و از آزادی، امنیت و فرهنگ اسلامی مردم سوء استفاده می‌کنند.

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران افزود: به نظر می‌رسد برخی از این افراد فریب‌خورده هستند و تحت تاثیر حرف‌های شیطانی قرار گرفتند. برخی از این افراد هم خودخواه هستند و خواست و خواهش نفسانی خود را به خواست قاطبه مردم ترجیح می‌دهند.

غضنفرآبادی گفت: امیدوارم خداوند به این افراد عقل بدهد و اگر مسلمان هستند، اعتقادات‌شان را تکمیل و تقویت کنند و اگر هم غیرمسلمان هستند، به حقوق دیگران احترام بگذارند؛ البته قانون هم به شدت با اینها برخورد خواهد کرد به غیر از آنهایی که مانکن بوده‌اند!!



آرش-صبحی February 3, 2018 01:25 PM

در این مرحله که غضنفرآبادی چنین مزخرفاتی را گفته شرایط اقتضا میکند تا کارشناسان حقوق ووکلای دادگستری به موضوع دخول کنند ونظرات کارشناسی وخارج از قانون رادر نشریات ودنیای مجازی بنویسند اگر بازهم وکلای شرافتمند نخواهند بیاری زنان در مقابل این بی قانونی بیایند، وای به حال وروز قضا وقسط وعدل در تبصره ذیل ماده ۶۳۸ مجازات اسلامی برای اینگونه جرائم ( البته بزعم حکومت) قانون تصریح دارد به ۱۰ روز تا ۲ماه حبس و ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی اینها برای نرگس حسینی ۵۰۰ میلیون قرار وثیقه صادرکرده اند نهایت بی قانونی وله کردن قانون در جهت ایجاد رعب وامیال سیاسی حاکمیت آقای روحانی هم باید با ورد به قضیه توضیح بدهد منشور حقوق شهروندی شان کجاست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: