آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 اسفند ماه 1396 = 24-02 2018

این بار ضرب و شتم پزشک بنابی در بیمارستان

به‌ دنبال ضرب و شتم یک پزشک در اصفهان از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده؛ یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش فارس، به‌ دنبال انتشار خبری از رسانه‌ها مبنی بر ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی اصفهان توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده، یک پزشک نیز در بناب در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان توسط همراه یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فرماندار بناب در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب اظهار کرد: فردی که برادر خود را به‌دلیل شکستگی از ناحیه سر به این بیمارستان آورده بود، با اخطار پزشک به علت دست زدن وی به وسائل استرلیزه با عصبانیت به پزشک معالج که خانم بوده حمله ور شده و پزشک معالج را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

امین رفیعی افزود: برادر فرد بیمار با مشت به ناحیه سر پزشک کوبیده که وی بعد از برخورد با دیوار بی‌هوش می‌شود.

به گفته وی، پزشک مصدوم و مورد ضرب و شتم قرار گرفته به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافته است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با تشریح وضعیت جسمانی پزشک مجروح تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این پزشک مطلوب گزارش شده است.

رفیعی در عین حال افزود: هر دو فرد اخلالگر به دلیل برخورد غیرانسانی دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی شهرستان که شبانه روز در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند؛ گفت: اقدام این افراد در ضرب و شتم پزشک هیچ توجیهی ندارد و از دستگاه قضایی نیز انتظار داریم برخورد قاطع و قانونی با این افراد بعمل آورند.


ضرب و شتم پزشک اصفهانی؛ جزییات حمله

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: همراهان بیماری که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بوده و در اثر آمبولی ریه فوت کرده است با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان، پزشک را مجروح و بالغ بر 1 میلیارد ریال خسارت وارد کرده‌اند.

کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزییات حمله همراهان بیمار به پزشک اصفهانی در بیمارستان فارابی اظهار کرد: بیمار خانمی 65 ساله از شهرستان ایزه و دارای 11 فرزند بوده است که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی اصفهان بستری بوده است که با شک به آنبولی ریه به بخش داخلی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمار با تشدید علائم و ایست قلبی با وجود تلاش کادر پزشکی برای احیا فوت می‌شود. همراهان بیمار به پزشک و پرستار بیمارستان حمله کرده و پزشک را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. همچنین همراهان این بیمار خسارت‌هایی به تجهیزات بیمارستان وارد کرده اند که این خسارت‌ها بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

جهانپور با بیان اینکه بیمارستان‌ها در ایران کادر امنیتی ندارند، گفت: در برخی کشورها بیمارستان‌ها دارای کادر امنیتی و ایمنی هستند، اما کادر ایمنی در بیمارستان‌های ایران به نگهبانان در ورودی خلاصه می‌شود. وضعیت جسمانی پزشک مساعد است، اما تکرار این اتفاقات می‌تواند آسیب شدیدی به روند خدمت رسانی در بیمارستان‌ها وارد کند.

وی ادامه داد: پزشک و پرستاران به صورت شخصی از همراهان این بیمار شکایاتی تنظیم می‌کنند، اما بیمارستان نیز شکایتی را به صورت جداگانه تنظیم کرده است. در حال حاضر شکاف قانونی در این زمینه وجود ندارد اما لازم است دستگاه قضایی برخورد جدی و شایسته‌ای با این اقدام بکند تا از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.



سالم February 21, 2018 12:08 PM

اخه نيروهاشون فرستاده بودن تهران، واونجا در گلستان هفتم مشغول ادمكشى بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


مینو طاهری February 25, 2018 06:07 AM

وزیر بهداشت ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حساب خود دارد که سود آن ماهی ۲۰ میلیلرد تومان است برای حفظ سرمایه اش که بدون شک با یک حساب سر انگشتی از مسیر حرام بدست آورده خود را بخطر نمی اندازد کوچکترین اشرافی به امور ندارد مجموعه ای در وزارت بهداشت مشابه خودش جمع کرده که بودجه کلان را می بلعند ومردم بدبخت و رئیس جکهور را با طرح سلامت فیلم کرده اند همه خیال می کنند که دیگر نمی دزدد ولی برخلاف تصور حرص مال او را از هر خلافکاری منع نمی کند بقول شاملو : عصمت به آینه مفروش که فاجران نیازمند ترانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: