آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 اسفند ماه 1396 = 01-03 2018

می خواهند دراویش شکنجه شده را اعدام کنند

فیلم تکاندهنده از شکنجه و ضرب و شتم دراویش

سرکرده نیروی انتظامی تهران گفته: امیدواریم با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده‌های شهدای جنایت خیابان پاسداران، عامل این جنایت تا پایان سال به دار مجازات آویخته شود.

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفته: قوه‌ قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران به سرعت و با قاطعیت برخورد کند. مردم منتظر برخورد قاطع و فوری با عاملان جنایت خیابان پاسداران هستند.


فیلم تکاندهنده از شکنجه و ضرب و شتم دراویش

فیلم زیر: صحنه های تکان دهنده از شکنجه و ضرب و شتم دراویش دستگیر شده مربوط به روز ۳۰ بهمن که از طرف خود ماموران به بیرون درز داده شده

بنا به گزارشها، بیشتر از یکصد و هفتاد نفر از دراویش به علت صدمه های بسیار شدید جسمی در بیمارستانها تحت مداوا قرار دارند. حال دو نفر از دراویش به نام‌های محمد لباف و نعمت‌الله ریاحی به شدت وخیم است.

دست و پای دراویش را قطع کنید

امام جمعه خامنه ای در تهران با اشاره به درگیری نیروی انتظامی با دراویش گفته: امنیت از نان شب واجب‌ تر است...درباره کسانی که امنیت عمومی جامعه را به هم می‌زنند قرآن کریم می‌فرماید یا باید اعدام شوند و یا دست و پایشان قطع شود.

آخوند صدیقی گفت: اینکه امام حکم سلمان رشدی را مرتد اعلام کرد برای این بود که کسی جرأت نکند به ولایت توهین کند...مقابله با ولی‌ فقیه حکم اعدام دارد.


یکی از دراویش بازداشتی را زیر شکنجه کشتند

به گزارش فارس، پاسدار اسماعیل کوثری جانشین سپاه ثارالله تهران در حاشیه مراسم ترحیم کشته شدگان حادثه پاسداران تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حکم اغتشاش‌گران خیابان پاسداران از نظر ما اعدام است.

در همین حال محسنی اژه‌ای ، سخنگوی قوه قضائیه امروز در پاسخ به سوال مجدد خبرنگاران که آیا دراویش فوتی نداشته‌اند گفت: غیر از ماموران یک نفر فوت شده است، اما خبر ندارم که این فرد شناسایی شده که جزء آشوبگران یا فرد دیگر بوده است، تنها می دانم کسی که در بیمارستان بوده بعدا فوت کرده است.





www.youtube.com/watch?v=Mn7IXuyqFY0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش-صبحی February 25, 2018 03:53 PM

با ظن واحتمال بسیار زیاد، فردمورداشاره آقای محسنی اژه ای باید آقای محمد ثلاث باشدکه خبرنگاری ازجنس خبرنگاران سازمان اطلاعات سپاه، بدون اینکه ریخت وقیافه اش درکلیپ مشهودباشد، بربالین"محمد ثلاث" رفته وازاو درموردحرکت جنایتکارانه حمله بااتوبوس سئوال میکند ودرویش یشدت مصدوم شده که بنا برتعریف میدانی دیگردراویش یکساعت ونیم قبل ازحرکت اتوبوس با ضرب وشتم بازداشت شده بود، میگوید بااتوبوس به ماموران حمله کرده وآن عمل تبهکارانه رابرعهده میگیردتا مستمسکی بشود برای مانورتبلیغاتی سربازان آتش به اختیارسازمان اطلاعات سپاه وجعفری دولت آبادی برهمین اساس بود که اولین حکم دروغین برای دراویش صادرشد، تلاش زیادی کردند تا با یک مشت اراجبف، تحت عنوان اعتراف دراویش آنرارسانه ای کنند واتهامات واهی رابرای دراویش بسازند وحالا خبرمرگ را بدون نام نشان میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ekhtelas February 26, 2018 09:19 PM

دست و پای دزدان و اختلاس گران که خودتان باشید باید بریده بشه دستتان از دزدی پایتان از وطن مرتیکه کافر و اختلاس گر

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 26, 2018 10:13 PM

وظیفه یک روحانی تنها گوش دادن و حل مشکلات دینی مردم میباشد یک روحانی که کار خیر انجام میدهد، ترسی هم ندارد ولی این خود شما هستید که امنیت عمومی جامعه را بهم میزنید و طبق قوانین قرآن این شما هستید که باید اعدام شوید و یا دست و پایتان را قطع کنند ولی فقیه دقلبازی بیش نیست زیرا او و رفسنجانی در مجلس نقش خود را مانند هنرپیشه حرفه ای با تمرین پیشین بازی کردند و خامنه ای شد رهبر طبق قوانین قرآن خامنه ای باید مجازات شود
آقایان روحانی اگر شما انسانهای خدا هستید و فقط گوش به مشکلات دینی مردم میکنید، پس چرا با ماشین ضد گلوله و اسکورت نقل مکان میکنید؟ مگر یک انسان خیر میتواند دشمن داشته باشد؟
بنابراین من شماها را محکوم به امنیت عمومی کرده و برایتان حکم قرآنی صادر میکنم سوال اینست کسی که کارش دزدی میلیاردی، تجاوز به کودکان، آدمکشی، شکنجه، خرید وفروش مواد مخدر میباشد، چه حکمی را کتاب قرآن برای او در نظر میگیرد؟ بنظر من اعدام حیف است چون او خلاص میشود پس چه باید کرد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab February 27, 2018 10:06 AM

درود هم وطنم
در زمان گذشته (شاه )اگر یک آخوند حرفی میزد یا چیزی اعلام میکرد همچون سندی بود که مهر و موم شده و جامعه پذیرای این مطالب بود اما حالا اینها مجبورند با داغ و درفش مردم را مجبور به اطاعت از حکم فقها کنند آیا مردم مردم دیگری شده اند؟ یا این لباس (عبا امامه )به لجن کشید شده است ؟ یا اعتقادات مردم به چیز دیگری شده ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: