آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1397 = 30-04 2018

گزارشگر بی بی سی به ضرب گلوله کشته شد

افراد مسلح ناشناس ساعتی پيش «احمدشاه» خبرنگار بخش پشتوي بي بي سي را در استان خوست در جنوب شرق افغانستان به ضرب گلوله کشتند.

اين دهمين خبرنگار افغان است که امروز در کابل و خوست کشته مي شود.

رایو بین المللی فرانسه گزارش داد: در دو انفجار پی در پی که صبح دوشنبه در منطقۀ محافظت شدۀ کابل «شش درک» رخ داد، براساس اطلاعات در دست تا ساعت ١۵ بعدازظهر به وقت کابل، ٢٩ تن کشته و بیش از ۵٠ نفر زخمی شدند.

انفجار انتحاری اول در ساعت ٨ بامداد به وقت محلی رخ داد و انفجار دوم، نیم ساعت بعد، هنگامی روی داد که روزنامه نگاران و عکاسان در همان محل گردآمده بودند.

مشاور فرماندهی پلیس کابل، به بی‌بی‌سی گفت که حمله اول انتحاری بوده و حمله کننده با استفاده از یک موتور این حمله را انجام داده است.

این منبع اعلام کرده است که عامل انتحاری دوم با استفاده از دوربین در میان خبرنگاران به محل انفجار رفته و خود را منفجر کرده است.

یک عکاس خبرگزاری فرانسه و ٧ روزنامه‌ نگار، از جمله ٣ خبرنگار رادیو آزادی، در میان کشته شدگان قرار دارند.

خبرگزاری صدای افغانستان گزارش داد: تصویربردار شبکه خبری طلوع نیوز و همچنین خبرنگار و تصویربردار تلویزیون یک در میان قربانیان این حمله حضور دارند.

داعش این دو حملۀ هماهنگ شده را بر عهده گرفته است.



حقیقتگو April 30, 2018 10:35 PM

حالا اگرازانتهاری ها در روز قیامت درمورد به قتل رساندن مردم بی گناه سئوال شود حتما" خواهند گفت خودمان هم نمی دانستیم که چگونه موادمنفجره درموتورسیکلت و زبیل خرید و دوربین غکاسی داشیتیم - مواد منفجره های قدرتمند که گاهی به اندازه یک قوطی کبریت نیستند می توان بطور ساده همانطور که جیب برها جیب ها خالی میکنند و کسی ملتفت نمیشود درجیب و زبیل و موتور سیکلت و اتومبیل افراد گذاشت و با کنترل از راه دور منفجرکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: