آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 خرداد ماه 1397 = 15-06 2018

احتمال قطع روابط دیپلماتیک اردن با رژیم ایران

العربیه در خبری اعلام کرد که دولت اردن سفیر خود را از تهران فراخوانده و فرد دیگری را به جای وی معرفی نکرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از العالم، پایگاه خبری عمون اردن در زمینه فراخوان سفیر اردن از تهران نوشته است: با پیشنهاد شورای وزیران و موافقت اداره عالی پادشاهی، «عبدالله سلیمان ابو رمان» از سفارت اردن در ایران به مرکز فراخوانده شده است.

یک منبع دولتی اردن نیز در گفت‌وگویی با العربیه مدعی شده است: در شرایط فعلی قصدی برای معرفی سفیر جدیدی در ایران نداریم و موضع اردن در خصوص سیاست‌های حکومت ایران مشخص است. اردن بر امنیت کشورهای منطقه به خصوص امنیت عربستان و کشورهای شورای همکاری اصرار دارد و امنیت عربستان امنیت ماست و ما بر عمق روابط خود با کشورهای عربی اصرار داریم.

این در حالیست که مراکش پیش تر روابط دیپلماتیک خود را با رژیم ایران را قطع کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی مراکش در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که این کشور سفارت خود را در تهران خواهد بست و سفیر حکومت ایران در رباط را به دلیل حمایت تهران از جبهه پولیساریو اخراج خواهد کرد.



marxist terrorist groups May 2, 2018 04:41 AM

هر جا که نشانی از ویرانی ، تروریسم ، دخالت ماجراجویانه ، سیاست های غلط ویرانگر ضد آمریکایی ، ضد اسرائیلی ، ضد دموکراسی و ضد توسعه میبینی ، هر جا که نشانی از شکست و درماندگی سیاست های ورشکسته روسیه میبینی ، رد پای مارکسیست های روسی و اسلامی آنجا واضح است مملکت را به این راه غیر قابل بازگشت کشاندند و هنوز در تداوم ان اصرار دارند چقدر دشمن سازی بیهوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر May 2, 2018 06:45 PM

اینم یکی دیگه از گسترش معاشات با دنیا که روحانی وعده ا ش را داده بود خوشبختانه این آقا هرچی وعده داده بود درست برعکسش انجام شد بازم برید رای بدید و بگین این با اون فرق میکنه ! من به این نتیجه رسیدم که اونها درست عمل می کنند ما مردم فرق میکنیم !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: