آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1397 = 10-05 2018

فیلم؛ حمله سپاه به اسرائیل با موشک شوروی

ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای نظامی رژیم ایران برای حمله به خاک اسرائیل از موشک های "اوراگان" ساخت شوروی استفاده کرده است. (فیلم زیر)

به گزارش اسپوتنیک، بنابر اطلاعات منتشر شده، یک خودروی نظامی، پایگاه نظامی در القصوا (سوریه) به سمت جنوب غرب، مرز با اسرائیل ترک کرد. پس از حمله موشک به خاک اسرائیل، این خودرو به سمت شمال حرکت کرد و در نزدیکی قنیطره منهدم شد.

پنجشنبه شب 10 مه، حملاتی از سوی نیروهای مسلح سپاه پاسداران به خاک اسرائیل صورت گرفت. این نیروها که در سوریه فعالیت می کنند، حدود 20 موشک به مواضع ارتش اسرائیل در منطقه مرزی سوریه و اسرائیل در ارتفاعات گولان شلیک کردند.

موشک "اورگان" یک موشک روسی است که در سال 1970 از سوی اتحاد جماهیر شوروی سابق وارد خدمت در یگان‌های این کشور شده بود که این موشک دارای لانچرهای چندگانه که حاوی 16 لوله است و از نظر شباهت بسیار شبیه موشک زمین به زمین "فراگ 7" است که سرعتی معادل 65 کیلومتر در ساعت را دارد و دارای وزن کلی 280 کیلوگرم و سرجنگی 90 کیلوگرم و برد قریب به 40 کیلومتر است.




www.youtube.com/watch?v=42WodlE8o5A

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی May 10, 2018 12:35 PM

مردم غیور و فرهیخته ایران اگر زود نجنبیم پای ایران به یک جنگ ناخواسته در حال کشیده شدن هست پس باید با اتحاد و و همیاری خود با هموطنان هر چه بیشتر در نافرمانی مدنی و اعتراضات به این رژیم دد منش و ایرانی ستیز ریشه فساد و ظلم را از سرزمین ایران برکنیم فقطبا اتحاد و همبستگی قادر هستیم به ارزوی نهایی خود برسیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا May 10, 2018 12:58 PM

لعنت بر سپاه وتشكيل دهنده اون كه مثل اختاپوس برهمه نقاط چنگ ميندازه ،اي كاش اسراييل وامريكا تمام اين داعشيان ومهره هاي روسيه را در منطقه از بين ببرند ،دفاع از حرم تمام شد حالا رسيدن به بلندي هاي جولان ،باميد نابودي سپاه وسپاهيان ورژيم كثيف اسلامي زير سلطه روسيه

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 10, 2018 01:36 PM

خاک بر سرتون روسیه کلاه بزرگی بر سرتان میگذارد موشک های از مورخه گذشته ای که برای نابودی آنها هزینه سنگینی را دارا میشوند را به شما میفروشد و اینگونه زیان نمیکند شماها برای روس ها آشغال جمع کن های دوست داشتنی هستید که روسیه را پاکیزه میکنند زیرا آشغالهای جنگی و اتمی آنها را بخوبی گردآوری و سر به نیست میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid May 11, 2018 03:19 AM

همین روز هاست که کاروان شلیل شده ها ( شهید ها ) به ایران بر میگرده
ای رهبر آزاده شلیل شده صد پاره
دوغی که در دل ماست هدیه به رهبر ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: