آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 خرداد ماه 1397 = 23-05 2018

آمریکا؛ حساب بانکی لابی گران رژیم بلوکه شد

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری فوربز، بر اساس نامه ای که توسط شورای ملی ایرانیان آمریکا برای مدیر عامل بانک آمریکا ارسال شده، این بانک حساب های تعدادی از مشتریان ایرانی تبارش را بسته است.

به گفته جمال عبدی، مدیر شورای ملی ایرانیان آمریکا، اقدامات این بانک آمریکایی مشتریان ایرانی تبارش را مضطرب و حیرت زده کرده است.

وی افزود: ما درک می کنیم که مسئله مربوط به تحریم های دولت آمریکاست که قرار است علیه دولت ایران به اجرا گذاشته شود، اما این بهانه خوبی برای اقدام تبعیض آمیز بانک آمریکا در تنبیه اشخاص عادی نیست... شما به یکباره متوجه می شوید که قادر به پرداخت اجاره خانه و خریدهای روزمره تان نیستید.

عبدی افزود، دو هفته پیش یک شهروند ایرانی آمریکایی که در بانک آمریکا حساب داشته، قصد خرید یک خانه را داشته که متوجه شده حسابش معلق شده است. شما به یکباره متوجه می شوید که پول هایی که رویش حساب باز کرده بودید بلوکه شده است. این واقعا اضطراب آور است.

سخنگوی بانک آمریکا در پاسخ به این انتقادات گفت: ما حساب های افراد را بر مبنای تابعیتی که آنها دارند نمی بندیم و حساب کسی را هم بدون اطلاع قبلی به مشتری مسدود نمی کنیم.

وی از اظهار نظر در خصوص مورد مشخص ایرانیانی که حسابشان نزد این بانک مسدود شده خودداری کرد و گفت: ما تایید می کنیم که عملیات حساب های ما منطبق با مقررات تحریم های دولت آمریکاست. در این راستا ممکن است به برخی مشتریانمان مراجعه کنیم تا مطمئن شویم که اطلاعات ما به ویژه در مورد حضور معمول مشتریانمان در خارج از کشورهای تحت تحریم صحت دارد یا نه... اگر ما پاسخ مناسبی از مشتریانمان دریافت نکنیم، به عنوان آخرین راه حل ممکن است حساب فرد مورد نظر را محدود کنیم تا زمانی که تایید کنیم که این حساب مطابق با مقررات دولت آمریکا است.



گزارشگر May 23, 2018 03:29 PM

در واقع حسابهای لابی رژیم در امریکا مسدود شده این حسابها مربوط به نایاک بوده که وطنپرستان ان شورا را ناپاک مینامند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 23, 2018 04:10 PM

خبرمربوط بمسدودکردن حساب بانکی ایرانیان درآمریکا، خیلی متفاوتست با مسدودکردن حسابهای لابیگران جمهوری اسلامی آقای جمال عبدی بعنوان مدیرشورای ملی ایرانیان میفرمایند یک ایرانی قصدخریدمنزل داشته که متوجه شده حساب ایشان مسدودشده است خوبست آقای جناب آقای جمال عبدی این واقعیت رامدنظرقراربدهند که درآمریکاهراقدامی برمبنای برنامه ریزی و درچهارچوب قانون صورت میگیرد آقای عبدی باید بررسی کنند آن شخصی که میخواسته درآمریکا ملک خریداری کنه، چه مدت زمانی درآمریکا بوده ووجوهاتی که درحسابش بوده درچه مدت زمانی، وازطریق چه کانالهائی بحساب ایشان، یاامثال اوواریز شده است؟ مدتهاست که عناصرحکومتی دریافته اندوضعیت نظام موردنظرشان لب تیغ قرارگرفته ودرتلاش بوده اند تا بهرطریق ممکن پولهای دزدیده شده راراهی کشورهای دیگربنمایند که ایالات متحده یکی از آنهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 23, 2018 05:05 PM

اینجا باید پرسید که تریتا تازی حالت چطوره؟ به زودی نوبت بقیه عوامل رژیم در آمریکا هم خواهد رسید به خصوص بعضی‌ از تلویزیون داران

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود May 23, 2018 05:24 PM

یکباره این پولها از کجا سرازیر شده گوگولی مگولی از حساب صد امام راحل اینروزها همه تو نو میریزند بیرون

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 23, 2018 06:40 PM

در۱۲شرطی که حکومت ترامپ برای توافق جدید برجام درجهت حکومت علی خامنه ای گذاشته است ویک شرط بسیارمهم ترازقلم افتاده است واین شرط مهم این است که رژیم آخوندی باید دلاربه دلارصورت جلسه کند که با ۱۵۰میلیارد دلار و بعلاوه میلیاردهادلاری اوبامائی چه کرده است واین پولها درکجا اندوخته و انبارویا جهت چه کسانی مصرف شده است -ازقرارمعلوم و دادفغان های مقامات دولتی اخوندی که می گویند صندوق ارزی خالی است و درایران برای افراد معمولی دریافت ارزخارجی دلارویورو نایاب و ممنوع است پس این مقادیرنجومی میلیاردها دلاری کجاهستند؟ ظریف با مقادیرنجومی ازاین دلارها درصدد روشوه دادن به مقامات وساسیون اروپائی و روسی وچینی است که شایدتوسط این روشوه ها کلان طمع ترامپ هم بیدارشود وازتحریم ها دست بردارد - سالهاست که دوتابعیتی های رژیم آخوندی دربانک امریکا حساب دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: