آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 خرداد ماه 1397 = 25-05 2018

شعار مرگ بر آمریکا برای ریشه کن کردن فقر

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه برخی به واعظان می‌گویند نباید در شب قدر حرف سیاسی زد، جای تاسف دارد؛ بهترین واعظ در شب قدر کسی است که درباره سیاست صحبت کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، پیش از ظهر امروز (جمعه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: صدقه دادن بسیار ثواب دارد اما اگر برای ریشه کن کردن فقر اقدام کنید، ثواب بیشتری دارد. این معنایش این نیست که دستگیری از فقیر را کنار بگذاریم. همین شعار مرگ بر آمریکا که شما می‌گویید، باعث ریشه کن کردن فقر می‌شود.



نوید May 25, 2018 03:11 PM

""""""همین شعار مرگ بر آمریکا که شما می‌گویید، باعث ریشه کن کردن فقر می‌شود """""

اشتباه میکنی حاجی؛ باید بگی:
همین شعار مرگ بر آمریکا که شما می‌گویید، باعث ریشه کن کردن نظام می‌شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 25, 2018 08:17 PM

بله چه جای تعجبی می تواند باشد یک موجودبسیجی بیسوادوبیشعوریکه پست ومقام دانشگاه نشینی اش براساس سفارش قشون رهبری اخوندی بووده است - چهل سال است میلیاردها شعارمرگ برمرگ امریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ براستکبارجهانی به رهبری امریکا وهمراه با میلیاردها بار صلوات چه ازجانب آخوندها وچه ازدهان برده گانشان سرداده شده است نتیجه این همه شعارها چه بوده است - نه امریکا مرده است و نه اسرائیل مرده است ونه استکبارجهانی مرده است -تمامی این شعارها ازدهان آخوندها و برده گان شان درحقیقت با عرعرکردن الاغ ها و قاطرها درکره زمین دراین چهل ساله یکسان و هم وزن و هم ارزش بوده است وازاین گذشته مرگ برامریکا و اسرائیل انکارشعار مرگ گفتن تمامی اثراتش گریبانیر مردم وکشورایران چه ازلحاظ اقتصادی و رفاهی و آزادی و تمدنی و فرهنگی ومیط زیستی نابوده شده بوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: