آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 19 June

تندیس یک گوسفند جایگزین تندیس دکتر شریعتی شد

سایت اعتدال: به دنبال سرقت سریالی مجسمه‌های شهری در سال گذشته ، مجسمه مرحوم دکتر شریعتی (روشنفکر دینی) در اردیبهشت سال 89 از پارک شریعتی ربوده شد و البته تاکنون هم ، نه شهرداری و نه نیروی انتظامی از سرنوشت این مجسمه و تتندیس های ربوده شده دیگر و یا دستگیری دزدان آن خبری منتشر نکرده اند.

به هر حال شهرداری تهران در این روزها به شدت درگیر کارهای مهم و پروژه های بزرگ عمرانی است ، نیروی انتظامی هم در عملیاتهای گسترده مشغول انجام طرح های امنیت اخلاقی و گشت های ارشاد است و دزدیده شدن تندیس های تهران و یا دستگیری دزدان آنها در این هیاهوی گرانی و تورم برای کسی دغدغه نیست.

و اما آنچه تامل برانگیز است ، اقدام عجیب شهرداری منطقه 3 و سازمان زیباسازی شهرداری در ایام بزرگداشت مرحوم دکتر شریعتی است.

ده روز پیش و درست ده روز پیش از سالروز بزرگداشت مرحوم دکتر شریعتی ، به تدبیر و یا سهل انگاری مسئولان شهری ، مجسمه یک گوسفند جایگزین جای خالی مجسمه مرحوم دکتر شریعتی در پارک مرحوم دکتر شریعتی شده است!

آری خبر ناگوار و باور نکردنی است . اما به همت شهردار منطقه 3 و مسئولان زیباسازی شهرداری ، امروز علاوه بر اینکه در سر تا سر پارکی که به نام دکتر شریعتی نامگذاری شده ، تندیس های حیوانات به چشم می خورد ، تندیس یک «گوسفند» در سالروز بزرگداشت دکتر شریعتی بر جای خالی تندیس آن مرحوم جای گرفته است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved