آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 تیر ماه 1392 = 03-07 2013

آخرین اخبار مصر؛ مرسی ترجيح می دهد شهید شود

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره، یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش مصر در پایان مهلت 48 ساعته خود به محمد مرسی برای پاسخ به درخواستهای مردمی، بیانیه مهمی منتشر خواهد کرد.

عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر هم اکنون در ساختمان این وزارتخانه با محمد البرادعی از رهبران جبهه نجات ملی مخالف دولت، شیخ الازهر و رهبر قبطی های مصر در حال گفتگو است.

همزمان نیروهای امنیتی و پلیس مصر اعلام کردند به همراه ارتش مصر در کنار مردم این کشور قرار دارند.

وزارت کشور مصر در بیانیه ای اعلام کرد: ای مردم بزرگ مصر؛ ما در این شرایط حساس از تاریخ کشور بر قرار داشتن فرزندان شما در نیروهای پلیس در کنار شما به منظور محافظت از شما تاکید می کنیم. ما بر پایبندی کامل به تعهد ملی خود برای تامین امنیت مردم مصر و ادامه اجرای همه ماموریت های امنیتی که برعهده ما گذاشته شده است و عمل به مسئولیت خود برای محافظت از فرزندان کشور و مقابله قاطعانه با هرگونه اقدام غیرمسالمت آمیز یا خشونت آمیز تاکید می کنیم. ما در کنار نیروهای مسلح قهرمان مصر با چالش ها هرچقدر هم بزرگ باشند و هرچقدر هم برای ما هزینه بر باشند مقابله می کنیم. خداوند مصر و مردم آن را حفظ کند و آن را از فتنه ها دور نگه دارد.


تجمع مردم در ميدان التحرير

مصری ها با نزدیک شدن به زمان پایان مهلت چهل و هشت ساعته ارتش بار دیگر به میدان التحریر قاهره بازگشتند.

با نزدیک شدن به زمان پایان مهلت نیروهای مسلح مصر برای پایان دادن به نزاع سیاسی در مصر، شمار زیادی از شهروندان مصری مخالف محمد مرسی در میدان التحریر قاهره تجمع کرده اند و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

حاضران در میدان در حال سردادن شعار هستند.

منابع امنیتی مصر اعلام کردند خودروهای زرهی ارتش از ساختمان تلویزیون دولتی این کشور محافظت می کنند و کارکنانی که برنامه های زنده را اجرا نمی کنند این ساختمان را ترک کرده اند.


مرسی ترجيح می دهد شهید شود

به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره ، سخنگوی محمد مرسی رئیس جمهور مصر روز چهارشنبه گفت مرسی ترجیح می دهد در دفاع از دموکراسی بمیرد تا اینکه در تاریخ سرزنش شود.









omid July 3, 2013 03:15 PM

این آرزو تمام مسلمانان است که شهید شوند مردم قهرمان مصر این خواسته مرسی را احترام بگذارند و اجازه بدهند وی به آرزوش برسد درود به مردم مصر که برای آزادی و رهایی از اخوان مسلمین مبارزه میکنند باشد تا مردم ایران هم برای رهایی از ستم ملایان به میدان آزادی تهران گرد آیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Samuel Samson July 3, 2013 05:26 PM

واژه ی کثیف "شهید" و "شهادت" را این اسلامیست های جانور باب کردند در میهن ما. این مکتب مرگ-محور، واپس گرا، و ضد انسانی باید از روی زمین محو شود.

اگر مورسی خیال دارد جام زهر را سر بکشد، همه شان را با تمامی ملایان کثیف ایران در یک جا با اخوان المسلمین جمع کنید تا در یک مراسم انتحاری جمعی به مقصود خویش برسند.

درد بی درمان جوابش آتش است.

گزارش یا اعتراض به این نظر


rozbehan July 3, 2013 07:20 PM

ایکاش یک جُو از غیرت نظامیان وارتش وپلیس مصردردروجودنظامیان وپلیس ایران بود...!!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: