آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 دی ماه 1392 = 20-01 2014

تشییع جنازه بی سر و صدای کشته های رژیم در سوریه

سایت حکومتی مشرق: مطابق با اخبار واصله، روز گذشته، «حسین نصرتی» مدافع حرمِ زینبی در جهادِ علیه ایادی شرک و نفاق در سوریه، شهد شیرین شهادت نوشید.

یکی از کاربران این سایت: چرا فقط شهدای تهران رو علم می کنید شهر اهواز تا الان نزدیک به ده شهید داده که همشون هم غریبانه تشییع شدند. امیدوارم بتونید جواب خون شهدا رو بدید.

*****************************************************
*****************************************************



RegimeHayvanat January 21, 2014 02:04 AM

این تازه اولشه؛ دستور آمریکا برای رژیم توحش اسلام در ایران اینست که رژیم برود در عراق بر علیه القاعده هم بجنگد؛ که میرود و اطاعت میکند دستور ارباب را این رژیم تا اجازه بدهد ارباب که بمب اتم را بسازد رژیم؛
منتظر جنازه های کشته ها ی قدس و پاسداران مرگ و بسیج ایرانی درعراق کشته شده نیز باشند حضرات؛ بعدش هم عملیات ترور القاعده در شهر های ایران هم قربانی میگیرد؛ این بدیهیست؛ دامنه ی جنگ داخلی عراق با این اقدام رژیم به داخل ایران کشیده خواهد شد؛


الان هم رژیم دارد تکاپو میکند مثل یک تکه ن مرتیکه ی دلقک ظریف خود را به آب و آتش میزند در منطقه که به ارباب آمریکایی خود و حسن فریدون نشان بدهد که رژیم اسلامی ایران میتواند سرغلامی آمریکا در منطقه را بکند؛ زهی خیال باطل بر اهریمنانی دون و خفیف مانند این جانوران! شتر در خواب بند پنبه دانه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: