آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1393 = 23-04 2014

یارانه نقدی؛ 60 درصد ثبت نام کنندگان زیر خط فقر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها درصد ناچیزی از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند، گفت که باید ارقام برای مردم به صورت شفاف بیان می‌شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها درصد ناچیزی از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند، گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد از مردم خواستند که انصراف دهند و فقط 954 نفر انصراف دادند، اکنون نیز شاهد انصراف کمی بودیم.

وی با تأکید بر اینکه باید ارقام برای مردم به صورت شفاف بیان می‌شد، تصریح کرد: نباید مردم را برای انصراف از دریافت یارانه نقدی تهدید کرد. طبق قانون می‌توان به هر کس که واجد شرایط بود یارانه داد و به هر کس نیز شرایط را دارا نیست یارانه‌ای نداد.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقم انصراف‌دهندگان ناچیز است، خاطر نشان کرد: بالای 70 میلیون ثبت‌نام کردند و بیش از 60 درصد ثبت‌نام کنندگان اعلام کردند که درآمدشان در ماه کمتر از 600 هزار تومان است که اگر این واقعیت داشته باشد بسیار ناگوار است.



یک مخقق April 23, 2014 10:37 AM

طبق آمار نهادهای بین المللی که ج ا قبول ندارد آمار فقیران در زمان حکومت قبلی نزدیک ۲ درصد بود و الان خودشون میگن ۶۰ درصد اگر تمام دنیا یکدفعه به ایران حمله میکردند باور کنید چنین فاجعه ای رخ نمیداد من موندم چطور بدون کمک کارشناسان خارجی ! اینجوری ایرانو این ابلهان نابود کذدند! ! ضمنن مسوولین نظام برای خودشون اسفند دود کنید یکوقت چشم نخورید از کشور هم خارج نشید یکوقت میدوزدنتونا تا از مغزاتون استفاده کنند ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: