آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 خرداد ماه 1393 = 28-05 2014

وضعیت جوانان ایرانی از غم‌انگیز هم غم انگیزتر است

رادیو فرانسه: فارل ویلیامز، خواننده آمریکایی ترانه «هپی» (خوشحال)، گفت که بازداشت (فیلم زیر) شش جوان ایرانی‌ای که نسخه ویدئویی‌شان از این ترانه در اینترنت منتشر شد، او را «غمگین» کرده بود.

فارل ویلیامز که برای گشایش یک نمایشگاه به پاریس آمده در یک نشست خبری، در این باره اضافه کرد: فکر می کنم که هر کس باید بتواند خوشحالی خود را بیان کند.

چند روز پیش فرمانده نیروی انتظامی تهران از بازداشت دختران و پسرانی خبر داد که در یک ویدئو که بر اساس ترانه هپی ساخته فارل ویلیامز ساخته شده بود، رقصیده بودند.

بازداشت این افراد پس از آن صورت گرفت که ویدئو ساخته آنان در اینترنت بینندگان زیادی را به خود جلب کرده بود.

فارل ویلیامز همان موقع نیز در فیس بوک و توئیتر خود نوشته بود که «بازداشت این بچه ها فقط به خاطر تلاش برای پراکندن شادی از غم‌انگیز هم غم انگیزتر است.»

این شش نفر به مدت کوتاهی پس از بازداشت، به قید وثیفه آزاد شدند. با این حال ساسان سلیمانی که کارگردان این ویدیو بوده، همچنان در زندان رجایی‌شهر کرج به سر می‌برد.




www.youtube.com/watch?v=qnroQU3Igxs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Hamid May 28, 2014 07:11 PM

واقعا مردم ایران افراد بی تفاوتی شده اند و یا برایشان مهم نیست کافی است دعا کنند و یا منظر یک کشور قدرتمند دیگری هستند که بیاید و اینها را بر دارد و همان فردا هم همه چیز درست شود
میدانم که خواهید گفت کنار گود نشسته و میگویی لنگش کن ولی میبایستی بلند شد با اعصاب با مخافتهای علنی ایستادگی در مقابل زور و مامورین نظام ، پخش اعلامیه و افشای موارد خلاف حکومتی، پشتیبانی از حرکتهای یواشکی، اعتراض و ارام ارام جمع شدن و حرکات بازدارنده بیایید و از همین امروز شروع کنیم اگر میگویند امروز روز عید و همه جا تعطیل است بر عکس رفتار کنید شمالتان را برای مدتی تعطیل کنید خواهید دید که دوام نمیاورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: