آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 خرداد ماه 1393 = 07-06 2014

نظرسنجی در باره گزینه نظامی آمریکا

یک موسسه تحقیقاتی وابسته به پنتاگون وزارت دفاع آمریکا درباره مذاکرات هسته ای رژیم ایران با قدرت های جهانی گفته است در صورتی که این مذاکرات به شکست منجر شود می تواند گزینه حمله نظامی مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این مرکز تحقیقاتی از محققان دانشگاههای معتبر آمریکا کمک گرفته است تا این پرسش را به رای و مشورت بگذارند که می توان برای حل مسئله هسته ای رژیم ایران از گزینه نظامی استفاده کرد.

این گروههای تحقیقاتی از دانشگاه های جرج تاون و میشیگان در این مناظره با حضور شخصیت های برجسته سیاسی و نظامی آمریکا قرار است بر سر مسئله هسته ای رژیم ایران بحث کنند و اینکه آیا آمریکا باید به گزینه نظامی متوسل شود یا خیر.

بر اساس خبرهای رسیده این جلسه قرار است 13 ژوئن سال جاری میلادی در شهر واشنگتن در محل یکی از دانشگاههای مذکور برگزار شود.



homa June 7, 2014 01:11 PM

تا حسین اوبانا هست هرگز حمله نظامی به ایران صورت نخواهد گرفت هرچند من مخالف خمله وجنگ هستم اما اینهمه کش دادن ونشستهای بی نتیجه وبازیهای موش وگربه راه انداختن حدود۱۱ سال تا حکومت دموکر اتها امریکا روی کار هستند جمهوری اسلامی با تمام نحریمها باقی خواهد ماند ایا در طوفان ۵۷ امریکا و انگلیس ومتحدانش چندماه و چقدر هزینه شد ؟ حدورا ۳ ماه و با چک ۱۵۰ میلیونی سلیوان به خمینی در پاریس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: