آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 تیر ماه 1393 = 10-07 2014

فوتبال؛ پیام همدردی روحانی برای برزیل!

طنز شفاف نیوز: نامه حسن روحانی به مناسبت سنگین ترین باخت برزیل

"مردم عزیز برزیل!

والله بالله تالله این باخت ۷-۱ هرگز تکرار نخواهد شد. این نتیجه هرگز برای برزیل تکرار نخواهد شد. آن مردی که وقتی می رفت برزیل مجبور بود در فرودگاه با نیروهای امنیتی و انتظامی عکس یادگاری بگیرد رفت! این باخت نتیجه آن دیپلماسی است.

من معتقدم که این برد ۷-۱ آلمان گریز ناپذیر بود. وقتی ما هولوکاست را در صحن سازمان ملل آن گونه انکار می کنیم معلوم است که آلمانی ها جری تر می شوند و هولوکاستی دیگر رقم می زنند. آن مردی که هولوکاست را انکار می کرد هم رفت!

دولت اعتدال همه را به یک چشم می بیند و نخواهد گذاشت هیچ کشوری ۷-۱ ببازد و تحقیر شود. ما هماهنگ خواهیم کرد که همه به نحوی ببازند که تحقیر نشوند!



آناهیتا July 10, 2014 11:45 AM

ای مبلغین زبون حکومت آدمخوار آخوندی! بدانید که با هیچ نیرنگ و دغل تبلیغاتی نمی توانید قیافۀ کریه، و روح پلید این آخوند وحشی و جنایتکار را ، که از لابلای دندان ها و چنگال درنده و حیوانی اش خون هزاران هزار جوان آگاه و آزادیخواه میهن مان میچکد، آنهم در سالگرد قیام دانشجوئی 78 که تحت هدایت همین آخوند جانی به خاک و خون کشیده شد، بخیال مردم فروش خود باصطلاح تلطیف! کنید زهی وقاحت و بیشرمی، که بجای رسوا کردن نقش سرکوبگر او در جریان جنبش دانشجوئی 78 برای او دستمال بدست گرفته اید شرم بر شما، و نفرین همۀ مادران داغدیدۀ این سرزمین خمینی زده نثار شما باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


نادر July 10, 2014 12:49 PM

زيركي بعضي از اين نويسنده ها بسيار جالب است اين نوشته با لحن گفتاري بيسواد انه خميني نوشته شده و در أن عقيده أصلي خميني كه توسط احمدي نژاد هم تكرار شد ، مسخره شده است در واقع اين نوشته إبراز ميدارد كه إنكار هولوكاست كار احمقانه اي بوده است مقاله بطور زيركانه اي سمبل أفكار خميني يعني احمدي نژاد را مسخره كرده ولي نيست أفكار خود خميني است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: