آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 تیر ماه 1393 = 22-07 2014

غزه؛ هیچ چیز ادامه جنگ را توجیه نمی کند

لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه با اعلام حمایت از برقراری آتش بس در غزه اعلام کرد:ˈ هیچ چیز نمی تواند ادامه این درگیریهای خونین را توجیه کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، فابیوس که در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا حضور یافته است، شرایط فعلی منطقه را بسیار سخت خواند و افزود: هیچ چیز نمی تواند ادامه این جنگ را که قربانیان زیادی گرفته و تنها نتیجه آن افزایش نفرت و تنش میان مردم بوده است، توجیه کند.

فرانسوآ اولاند رییس جمهوری فرانسه نیز دیروز (دوشنبه) گفته بود که باید هر اقدامی برای پایان دادن فوری به درگیریها در غزه صورت گیرد.

از سوی دیگر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به قاهره رفته اند تا برای برقراری آتش بس میان اسرائیل و حماس تلاش کنند.



محمد July 22, 2014 04:25 PM

عجبا این آقای لوران فابیوس یعنی اینقدر ساده و سطحی نگاه میکنه به قضیه که این حرف را زده؟ مگر نمیدونه که آخوندهای حاکم بر ایران بیشترین سود را از این وقایع غزه برده اند جلوی آتش بس را گرفته اند و به سران حماس دستور داده اند تا میتونید کودکان را در معرض گلوله و توپ قرار بدبد و بعد حسابی از جسد آنها نمایش مسخره تبلیغاتی براه بیندازید تا این رژِیم جنایکتار آخوندهای جانی و خونخوار ایران نابود نشود دنیا روی آرامش را نخواهد دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: