آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 تیر ماه 1393 = 22-07 2014

مذاکرات؛ سناتورهای آمریکا یقه اوباما را گرفتند

نشنال ژورنال نوشت: قانونگذاران آمریکا به دلیل عدم دعوت از آنها به جلسه اطلاع رسانی دولت اوباما در مورد مذاکرات هسته ای با رژیم ایران آزرده خاطر شده اند.

به نوشته این روزنامه، برخی از اعضای کمیته روابط خارجی سنا گفتتد که هیچ نوع خبری در مورد وضعیت مذاکرات هسته ای که اخیرا تمدید شده، به آن ها داده نشده است.

کارکو روبیو سناتور جمهوریخواه گفت: دولت با ما مشورت نمی کند.

وی افزود: آنها هیچ تمایلی نسبت به مشارکت کنگره در مسئله ی توافق نهایی با رژیم ایران نشان نداده اند.

ریسچ دیگر سناتور جمهوریخواه گفت: ما در کنگره از رئیس جمهور خواسته ایم که بدون مشورت با کنگره اقدامی نکند، من شخصا از توافقی که آخرین بار با رژیم ایران منعقد شده، رضایت نداریم.

سناتور جان مک کین نیز در این رابطه گفت: معتقدم که کنگره باید مسئله با اهمیتی چون مسئله توافق هسته ای با رژیم ایران را تایید کند.

اوایل ماه جاری، 344 عضو مجلس نمایندگان آمریکا نامه ای به رئیس جمهور امریکا نوشتند و از او خواستند که پیش از انعقاد توافق هسته ای با رژیم ایران مشورت کند.

در این نامه همچنین آمده بود که هرگونه لغو تحریم ها باید به تصویب کنگره برسد.



ali July 23, 2014 10:41 AM

معمولا این شیوه تکراری و کلیسه ایی و جنگ زرگری بین کنگره و دولت امریکا شناخته شده است در پایان هر ضرب الاجل یک دعوای ساختگی راه می اندازند تا فرصت بیشتری برای جمهوری اسلامی بهند تا برنامه های اتمی خود را به پیش ببرد البته تحت نام موسوم تمدید مذاکرات د راین حین هم داد و بداد و جنگ زرگری در راه روهای در پارلمان اروپا و کنگره ارمیکا بر قرار است که یعنی ما با این تمدید مذاکرات مخالف هستیم؟؟! ! ! خزانه داری امریکا و اروپا کاهش تحریمهای ایران را برای 4 ماه دیگر تمدید کرد منبع خبر بی بی سی فارسی و روزنامه های چاپ داخل ایران که اینها از نشانه حفظ و به قوت خود ماندن تحریمها است؟؟؟؟! ! که دولت و کنگره امریکا و دولت و پارلمان اروپا اعلام کرده؟؟؟؟؟! ! ! چه تئاتری در این جنگ اقتصادی برخاورمیانه حاکم است! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


neda July 23, 2014 10:55 AM

بعد از جنگ زرگری کنگره و دولت امریکا برای تمدید مذاکرات که همه چه جمهوری خوته و چه دمکراتخواهانمهلت به ایران برای ساختن زیر ساختهای اتمی است نشان داد که هم جمهوری خواه ها چه درزمانی که قدرت ریاست جمهوری و چه در زمان یکه قدرت مجلس در دست انها است و یا بر عکس چه دمکراتها در زمانی که قدرت مجلس در دست انها بود و چه اکنون که قدرت ریاست جمهوری در دست انها است همه معتقدند که جمهوری اسلامی بهترین حامی امریکا و حامی سیاستهای اقتصادی و سیاسی امریکا و انگلیس در منطقه خاورمیانه است که باید به هر قیمتی شده از ان مراقبت و حفظ و نگه داری شود باید با تمدید و مهلت و حمایت همهجانبه از سیاستهای حکومت اسلامی دست حکومت اسلامی ایران را برای ایجاد رعب و وحشت و حمایت بی شائبه از حماس و حزب الله درمنطقه خاورمیانه باز گذاشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: