آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 مرداد ماه 1393 = 24-07 2014

حلق آویز شدن دو دختر خردسال در شهرضا

پدری در شهرستان شهرضا دو دخترش را به دار آویخت و پس از آن خودکشی کرد.

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، تحقیقات اولیه پلیس نشان می دهد که این پدر به دلیل داشتن اختلاف با همسرش ، دو دختر 7 و 12 ساله خود به نام‌های «نگین» و «نگار» را به باغ متروکه‌ای درجاده شهرضا به سمیرم برده و حلق‌آویز می‌کند.

این پدر پس از کشتن دو فرزند خود با برادرش تماس گرفته و با اظهار خستگی از زندگی و ندامت از کشتن دخترانش اعلام می‌کند که خود را نیز حلق آویز می کند و سپس آدرس محل حادثه(باغ) را به برادرش می‌دهد.

برادر این مرد پس از رسیدن به آدرس اعلام شده ،با جسد حلق‌آویز برادر و برادرزاده‌هایش روبه‌رو می‌شود و با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان تماس می‌گیرد و آنها را در جریان قرار می‌دهد.

در حال حاضر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تایید وقوع این حادثه گفت: حادثه ناخوشایندی بود و اعلام جزییات بیشتر آن سودی برای جامعه ندارد.

از این رو خبرنگار ما طی تماسی با رییس پلیس آگاهی استان اصفهان هم خواستار توضیح مشروح این حادثه شد اما سرهنگ خسروی با امتناع از اعلام مشروح این خبر ، به خبرنگار ما گفت: این حادثه به قدری اسفبار و تکان دهنده است که مطرح شدن آن چیزی جز تشویش اذهان عمومی به همراه ندارد.

سرنگ ستار خسروی افزود: عدم انعکاس برخی اخبار و رویدادها به نفع جامعه و در راستای مصلحت افکار عمومی است.



سام July 24, 2014 08:41 PM

با درود شوربختانه ما هرروزه در گوشه کنار میهنمان باید شاهد خبرهای اینگونه غم انگیز باشیم که دلیل آن هم بسیار روشن است، اوضاع بسیار وحشتناک اقتصادی مردم سبب پیدایش مشکلات اجتماعی ازجمله خودکشیهای جمعی، خانوادگی ویا فردی یکی از رخدادهای تراژیک گونه ایست که گریبان جامعه ایران را درهم دریده درحقیقت سرآغاز جایگزینی عمدی فقربجای رفاه و آسایش در جامعه ایران را باید پس از اشغال میهن توسط ملاهای اهریمنی با کمک دول آمریکا و انگلیس در سال 1357 با آوردن خمینی جنایتکار دانست ! اکنون که پس از گذشت ۳۵ سال از عمر ننگین حکومت مذهبی تعفن بر انگیز جمهوری اسلامی، چنانچه مردم بخواهند در برابر حکومت نعلین اهریمن صفت همچنان خاموش بمانند در آینده ای نه چندان دورشوربختانه ما باید شاهد رویداد تراژیکی، فروپاشی اجتماعی در ایران باشیم پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: