آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 4 مرداد ماه 1393 = 26-07 2014

هشدار؛ حضور عوامل "داعش" در ایران

روزنامه حکومتی جمهوري اسلامي: اخيراً افرادي با لباس‌ها و سرو وضعي شبيه تكفيري‌ها در حاشيه شهرها به ويژه در مركز استان اردبیل اقدام به سر دادن شعارهاي خاص و دعوت از مردم براي پيوستن به آنها مي‌كنند كه موجب ايجاد رعب و وحشت در اهالي شده‌اند. در آخرين بار فردي با هيكل درشت، سر تراشيده، ريش بلند و لباس عربي در خيابان علي سرباز اردبيل، با پياده شدن از يك جيپ خارجي درحالي كه با يك دست شمشير و دست ديگر خود تبر مي‌چرخاند و با كلمات عربي و لهجه تركي فرياد مي‌زد براي برقراري عدالت ياري مي‌جويم، مشاهده شد. در استان اردبيل اقوام مختلف ترك و كرد وشيعه و سني درشهرها و مناطق عشايري و روستاها پراكنده ساكن هستند.



آناهیتا July 26, 2014 02:33 PM

هم میهنان،عزیزان! داعش مدت 35 سال است که درسرزمین ومیهن ماست؛ باریش وپشم وعبا،وگاهی هم البته که بی ریش وپشم وعبا،اما باپیشرفته ترین سلاح هادردست،ومخوف ترین آلات شکنجه در اسارت خانه هایش،باوحشیانه ترین فتواهای دینی در انبان،وارتجاعی ترین قوانین مصوبۀ مجلس ضدمردمی اش راستی آیا داعش،نوعی یا حتی بخشی ازهمین حکومت وحشی حاکم برسرزمین خود ما نیست؟ فریب این حکومت دجال هزاررنگ دغلکارراکه درساختن کلاه بارنگهاوطرح های مختلف برای گذاشتن برسرما مردم پردرد ورنج مارها خورده وخطرناکترین اژدها شده، نخوریم چرا که این جانیان براین خیال اند که گویامیتوانندمامردم شجاع وآگاه ایران را ازسر ترس از "داعش" به تب پذیرش ادامۀ حکومت ننگی خودشان وادارند اما بدون شک ما مردم قهرمانی که قادر به سرنگونی چنین حکومت جلاد و جنایتکاری هستیم،از پس هر جانی مرتجع دیگرهم بر می آییم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 26, 2014 02:39 PM

آخوندها نترسند! اینها همان برادران عرب خودی شماها هستند که برای روز مبادا در کوچه و برزن‌های ایران پنهان کرده‌اید که مردم را سرکوب کنند؛ پارتی بوده مست کردند، عرب بودنشان زده بیرون!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: