آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 مرداد ماه 1393 = 18-08 2014

خواهر بسیجی: مذاکره با گرگ ترس و لرز هم دارد

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان گفت: گرگ انسانیت سرش نمی‌شود و مذاکره با آن اگر دوستانه و خوشبینانه نیز باشد، ترس و لرز همراه می‌آورد؛ مگر آنکه ساده‌بینانه به لباس بره گونه‌اش اعتماد کنیم.

مهدیه صارمی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در گرگان، با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، بیان داشت: آزادگان میهن اسلامی به ما درس آزادگی و صبر و درس ایستادن در برابر کفر و ظلم را آموختند.

وی تصریح کرد: آزادگی فقط ایستادن و تحمل در برابر ایادی صدام ملعون نیست؛ بلکه آزادگی یعنی ایستادگی در برابر هر ظلم آن هم نه ظلم غیر دینی؛ بلکه ستم‌های غیرانسانی است.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد گرگان با بیان اینکه آزادگان جهان باید در مقابل اعمل غیرانسانی مزدوران رژم کودک‌کش صهیونیستی و اعمال گرگ پیر بایستند، ادامه داد: به گرگ اعتماد می‌کنند و بصیرتمندان را به جهنم حواله!

صارمی به مذاکرات ایران با ۱+۵ و همچنین به سخنان اخیر رئیس جمهور در رابطه با منتقدان توافقنامه ژنو اشاره کرد و بیان داشت: گرگ انسانیت سرش نمی‌شود و مذاکره با آن اگر دوستانه و خوشبینانه نیز باشد، ترس و لرز همراه می‌آورد؛ مگر آنکه ساده‌بینانه به لباس بره گونه‌اش اعتماد کنیم و در مقابل تیزبینان و بصیرتمندان را به جهنم حواله کنیم!

وی افزود: قطعا مذاکره با گرگی که علاوه بر اینکه خون مظلومان جهان را می‌ریزد، به جان مردم کشور خودش به بهانه رنگ پوست می‌افتد، ترس و لرز هم دارد.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد گرگان ادامه داد: آمریکا ضرب‌المثل «بالا‌تر از سیاهی رنگی نیست» را نقض کرده و از رنگ کثیف باطنش در برابر جهانیان با اعمال ظالمانه رونمایی کرده است، عجیب است که به اینجانی بتوان خوشبین بود!

صارمی در پایان تاکید کرد: امروز آزادگی یعنی شناختن و خوشبین نبودن به گرگ‌هایی که دیگر حتی در پوست بره هم نیستند



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: