آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 مرداد ماه 1393 = 20-08 2014

بانک انگلیسی حساب مشتریان ایرانی را مسدود کرد

روزنامه "ایندیپندنت" گزارش داد: یک بانک‌ انگلیسی حساب مشتریان ایرانی و کسانی که با این کشور ارتباط دارند را مسدود کرده است.

به گزارش تسنیم، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم "ماریا تادئو" نوشت: "الی رفیقی"، یک ایرانی 29 ساله با روادید دانشجویی سال گذشته نامه ای از بانک اچ اس بی سی انگلیس دریافت کرد مبنی بر این که حساب دو ساله وی در این بانک به سرعت بسته خواهد شد.

وی هیچ سابقه ای در انتقال پول به ایران یا دریافت پول از این کشور نداشت و زمانی که حسابش بسته شد کمتر از هزار پوند در حساب خود داشت.

این دانشجوی ایرانی به این روزنامه گفت: اول فکر کردم اشتباه شده است، بنابراین به بانک زنگ زدم و آنها به من گفتند که اهل کشوری هستم که در تحریم است. من با استفاده از بورس تحصیلی اینجا هستم.

دکتر کیوان کمالوند، متخصص قلب و عروق در انگلیس نیز زمانی که متوجه شد مادرش که یک بازنشسته 72 ساله ایرانی-آمریکایی ساکن کنت انگلیس است نامه مشابهی از بانک اچ اس بی سی دریافت کرد بسیار خشمگین شد.

در این نامه اطلاع داده شده بود که حسابی که وی برای مادرش به منظور دریافت مستمری از انگلیس باز کرده بود ظرف دو ماه بسته خواهد شد.

دکتر کمالوند گفت با این بانک تماس گرفت تا بگوید مادرش اخیرا برای دیدن خانواده اش به تهران سفر کرده است و زمان زیادی را در ایران بوده است اما همین مسئله ظاهرا بهانه این بانک برای بستن حساب وی بوده است.




Javan August 20, 2014 10:02 PM

فريب اين دغل بازيها ي هرردود طرف را نخوريم اين جريان فقط براي فريبكاري است همگي دست شان در يك كاسه است اين بدبخت هاي قرون وسبطاي به هر دري ميزنند كه مقبول امپراطوري پير و فرتوتي كه جهان را به يغمر برده است افتد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: