آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 مرداد ماه 1393 = 21-08 2014

افتخاری تازه برای ایران و ننگ دیگری برای رژیم

دکتر رامین گلستانیان،‌ فیزیک دان ایرانی و استاد دانشگاه آکسفورد برنده مدال «هول‌وک» (Holweck) سال ۲۰۱۴ شد.

به گزارش ایسنا، این جایزه طی مراسمی در گردهمایی ماده چگال در پاریس در هفته آینده (چهارشنبه ۲۷ اوت)‌ به دلیل نقش پیشروی گلستانیان در زمینه مواد نرم فعال و به خصوص شناگران میکروسکوپی و ذرات کولوییدی فعال به وی اهدا خواهد شد.

گلستانیان که تحصیل کرده ایران است، کارشناسی فیزیک را در دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان به پایان برده است. وی بعد از فارغ التحصیلی برای مدتی به هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان پیوسته و چند سالی است که استاد دانشگاه اکسفورد انگلستان است.

جایزه هول‌وک، جایزه ای است که از سال ۱۹۴۵ به صورت مشترک توسط انجمن های فیزیک فرانسه و انگلستان به فیزیکدانانی که طی ۱۰ سال قبل از دریافت جایزه کاری برجسته در زمینه فیزیک انجام داده باشند اهدا می‌شود.

این جایزه به یادبود «فرناند هول‌وک»، مدیر آزمایشگاه کوری که در زمان اشغال فرانسه توسط نازی‌ها در جنگ جهانی دوم توسط گشتاپو شکنجه و کشته شد به اسم او نامگذاری شده است.



سام August 21, 2014 10:25 AM

با درود، ضمن عرض تبریک به دکتر"رامین گلستانیان" خانواده محترم ومردم ایران همچنین شما ، در طی مدت ۳۵ سال اشغالگری ملایان اهریمنی در ایران ! بیشترین صید وجذب مغزهای ایرانی توسط آمریکا وانگلستان تاکنون انجام گرفته است دلیل آن هم کاملا روشن است، حکومت دست نشانده (جمهوری اسلامی) علاوه بر همکاری صمیمانه و بیدریغ با دول غربی در ضمینه فرارمغزها از ایران به آمریکا وانگلستان همچنین به دیگر کشورهای اروپایی موجبات غارت منابع زیرزمینی و ثروت مردم ایران توسط این کشورها و دیگرکشورهای بلوک شرق ازجمله روسیه، چین،ژاپن و هندوستان را سبب گردیده بنابراین تا زمانی که حکومت تا کلوی درکثافات (جمهوری اسلامی) این منابع مهم را با سیاستهای اهریمنی دراختیار این کشورها قرار میدهد، ! ابرقدرتها هم پشتیبان راستین رژیم چه در نهان و یا درظاهرباقی خواهند ماند پایده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: