آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 مرداد ماه 1393 = 21-08 2014

پاسخ به جویندگان کار: بودجه نداریم

یک جوان ساکن در ایرانشهر (واقع در استان سیستان و بلوچستان) گفت مقامات استان نداشتن بودجه و منابع مالی کافی را مانع اشتغال جوانان تحصیلکرده عنوان می‌کنند.

«عبدالعزیز خوشبخت» در این باره به ایلنا گفت: برای کار به اداره کار ایرانشهر، بانک ملت و حتی منطقه آزاد چابهار مراجعه و مدارک ارائه کردم که در پاسخ گفتند شما در اولویت هستی، اما فعلا بودجه نداریم.

وی افزود: شمار بالایی از جوانان ایرانشهر بیکار هستند به‌ گونه‌ای که اگر از یک آزمون‌ استخدامی مطلع شوند، برای شرکت در آن هجوم می‌آورند. مثلا در آزمون اخیر بانک ملت ایرانشهر، ۹۰۰ نفر در رشته حسابداری شرکت کرده بودند.

به گفته خوشبخت، اداره راه‌ آهن، نیروگاه سیکل ترکیبی و فرمانداری ایرانشهر مراکز کاری هستند که جوانان ایرانشهر برای یافتن کار به آنجا مراجعه می‌کنند اما جوابی نمی‌گیرند.

او گفت: عبارت «بودجه نداریم» به دلیل ظاهرا قاطعی تبدیل شده تا جویندگان کار را به اصطلاح بپیچانند. ما نمی‌دانیم این بودجه‌ چه زمانی تامین می‌شود.

خوشبخت تصریح کرد: سردار احمد‌ی‌مقدم در سفر استانی به ایرانشهر تاکید کرد نیروی انتظامی افراد تحصیلکرده در مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا را جذب می‌کند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد اما هنگام مراجعه به اداره نیروی انتظامی ایرانشهر با این پاسخ عجیب مواجه شدم: «شما لیسانس دارید، ما دیپلمه می‌خواهیم».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: