آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 مهر ماه 1393 = 18-10 2014

وجود فقر جدی در موضوع آموزش در کشور

وجود فقر جدي در موضوع آموزش در کشور/منشاء رفتارهاي غلط رانندگي بزرگنمایی :

خبرگزاري آريا-ترافيک نه تنها سلامت جسمي بلکه سلامت روحي مردم را نيز به خطر انداخته است.
مهندس سيد جعفر تشکري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي آريا ضمن بيان اينکه مهمترين دغدغه شهروندان تهراني، موضوع ترافيک و نابساماني هاي ناشي از آن است، اظهار داشت:مردم در ترافيک خسته و عصبي مي شوند و نه تنها سلامت جسمي بلکه سلامت روحي آن ها نيز به خطر مي افتد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در ادامه مواردي همچون آلودگي هوا و بيماري هاي ناشي از آن، رفتارهاي نابهنجار و حرکات غير متعارف، نزاع و درگيري ، تصادفات رانندگي و تلفات ناشي از آن، از جمله خسارات اجتماعي و اقتصادي و صدمات جاني و مالي است که ريشه در نابساماني ترافيک دارد.
تشکري هاشمي با تاکيد بر اين که ترافيک سلامت جسمي وسلامت روحي شهروندان را به خطر انداخته است افزود:مردم در ترافيک خسته، عصبي و رنجور مي شوند و نه تنها سلامت جسمي بلکه سلامت روحي آن ها نيز به خطر مي افتد.
معاون شهردار تهران تصريح کرد:بسياري از تصادفات رانندگي ريشه در در رفتارهاي غلط رانندگي دارد و همين رفتارها بسياري از شهروندان را هر روز آماج تصادفات و حوادثي قرار داده که تعدادي از شهروندان منشاء آن هستند.
وي در پايان اظهار داشت:سه رکن اصلي ترافيک، آموزش، مهندسي و اِعمال قانون است ، دو موضوع مهندسي و اِعمال قانون تا حدودي مورد توجه قرار گرفته اما در موضوع آموزش در کشور با فقر جدي رو به رو هستيم و هيچ زمان، هيچ نهاد و دستگاهي متولي آموزش در رفتارهاي ترافيکي نبوده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: