آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مهر ماه 1393 = 22-10 2014

اسيدپاشی‌های اصفهان زنگ خطری مهم

اسيدپاشي‌هاي اصفهان زنگ خطري مهم براي جامعه است

هما روستا اسيدپاشي‌هاي اخير در اصفهان را زنگ خطري مهم براي جامعه توصيف کرد و از مجامع قانوني و نيروي انتظامي خواست به جاي از دست دادن زمان، هر چه زودتر عاملان اين جنايت را دادگاهي کنند.

اين هنرمند تئاتر و سينما در گفت‌وگو با ايسنا، با ابراز تأسف فراوان از اسيدپاشي‌هاي اصفهان و اين‌که اين اقدام هم مانند کارهايي است که داعش انجام مي‌دهد، ادامه داد: تصاوير دختران معصومي که قرباني اين ماجرا شده‌اند، آنقدر مرا اذيت مي‌کند که اصلا نمي‌توانم تحمل کنم. چطور عده‌اي دلشان مي‌آيد با اين خودخواهي، زندگي اين دختران جوان و خانواده‌هاي آن‌ها را فدا کنند؟!

کارگردان نمايش‌هاي «سانتاکروز» و «آنتيگونه در نيويورک» تاکيد کرد: نمي‌توان افراد را با معيارهاي ظاهري داوري کرد. کساني که به صورت اين دختران اسيد پاشيده‌اند، هرگز نمي‌توانند دل آن‌ها را ببينند. شايد اين دختران به بسياري از انسان‌ها کمک کرده‌اند و هزاران کار خوب انجام داده باشند. ما حق نداريم براساس آنچه از ظاهر افراد مي‌بينيم، آنها را داوري کنيم يا نسبت به آنها اقدامي انجام دهيم.

هما روستا افزود: چطور اين افراد توانستند چنين جنايتي را در حق اين دختران معصوم انجام دهند؟! مگر آن‌ها خدا هستند؟! وقتي چنين کاري را انجام مي‌دهند، يعني خود را در مقام خدايي مي‌بينند، در حالي که خداوند هرگز با انسان‌ها چنين کاري نمي‌کند و آن‌ها را به بخشش و مهرباني فرا مي‌خواند.

بازيگر نمايش‌هاي «باغ آلبالو» و «ازدواج آقاي مي‌سي‌سي‌پي» در پايان صحبتش خواستار اقدام سريع نيروي انتظامي شد و ادامه داد: مراجع قانوني بايد زودتر اين قضايا را پيگيري کنند، مجرمان را دستگير و آن‌ها را دادگاهي کنند؛ تا ديگران بترسند و حساب کار دستشان بيايد. تا همين امروز هم خيلي زمان گذشته است. چگونه است که در مورد مسائل ديگر، خيلي زود مجرم را پيدا و دادگاهي مي‌کنند اما چرا چنين فاجعه انساني را تا اين اندازه با تأخير پيگيري مي‌کنند؟!



farah October 22, 2014 02:02 PM

چون این وحشی بازیها از خود رژیم بر میاید تا زمانی که این رژیم جنایتکار سر کار است شاهد این جنایات باید باشیم به امید آزادی ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


farhad October 22, 2014 02:22 PM

وقتی یادم میفته که گروه هپی را در ایران گرفتند و افسر پلیس میگفت که ما با یک کار و عملیات سری بسرعت این جوانان را دستگیر کردیم واقعا خندم میگیره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: