آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 آبان ماه 1393 = 30-10 2014

اسیدپاشی: کشف تازه مهره اطلاعاتی "آقا"

خبرگزاری تسنیم: وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی اصفهان با موضوع امر به معروف توسط رسانه‌های معاند، گفت: به عنوان مثال وقتی طرح امر به معروف و نهی از منکر به مجلس می رود، ناگهان معضلی به نام «اسید پاشی» راه می اندازند و فضای رسانه‌ای دنیا را وارد عمل می کنند.

مصلحی تصریح کرد: با بررسی هایی که ما انجام دادیم، دریافتیم که یک توطئه طراحی شده داخل و بیرون مشترک باهم است که در این شکی نیست.
وی اضافه کرد: پس از 34 سال که فریاد همه بلند است و سخنان امام و مقام معظم رهبری بوده که باید امر به معروف و نهی از منکر قانون شود و برای اینکه این موضوع را بشکنند، یک دفعه اتفاق اصفهان رخ می دهد.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به پشت‌پرده حادثه اسیدپاشی اصفهان گفت: بعد از اسیدپاشی اصفهان فضای سنگین رسانه‌ای را راه‌اندازی کردند که این به‌طور دقیق طراحی شده و پشت‌صحنه آن هم سرویس های جاسوسی هستند که بنده اطمینان دارم سرویس جاسوسی انگلیس (ام. آی 6) پشت این موضوع است و باید حواس‌مان را جمع کنیم.



sohrab October 30, 2014 05:12 PM

آری جان بابا این خشک مغز صالحی راست میگوید
گربه در داده بود داییجان ناپلئون داد میکشید که کار کار انگلیسی هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Siavash October 30, 2014 10:40 PM

ان آقای مصاحی گویا علاقه زیادی به محموعه دائی جان ناپلعون دارند و این فرصتی است برای ایشان که خودش نقش دائی جان را در قصای خبری بازی کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: