آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 آذر ماه 1393 = 28-11 2014

پاسخ دختر موسوی به امام جمعه یاوه گوی مشهد

انصاف نیوز: یکی از دختران مهندس میرحسین موسوی در واکنش غیر مستقیم و بدون نام بردن، به ادعای احمد علم الهدی مبنی بر این که کنار دریا و ییلاق تابستانی موسوی و کروبی برقرار است، گفت: یک هفته آن ییلاق ادعایی را امتحان کند.

علم الهدی، در سخنانی در جلسه درس تفسیر قرآن در مهدیه مشهد گفته است: دادستان به جای آنکه این افراد را در زندان نگهداری کند، حکم به نگهداری آنها در منزلشان داده و این افراد کنار دریا و ییلاق تابستانشان برقرار است، با محافظ می آیند و با محافظ می روند.

پاسخ دختر میرحسین موسوی در فیسبوک اینچنین است: آن ییلاقها هست که بعضی آدمهای بی خبر معتقدند والدین ما در آنجا بسر می برند، پیشکش!، می شود یک هفته دو هفته این ییلاقها را امتحان کنند؟! امتحانش مجانیست.»



کاساندان November 28, 2014 08:08 AM

این آخوند ابله و سخیف و متحجرو واپس گرای نادان، وظایفی را که همپالگی هایش در قانون اساسی برای نظارت بر اعمال و کردار خامنه ای به وی محول کرده از بیخ وبن منکر شده و برای حفظ منافع دنیوی ، ترهات و خزعبلات چرند وتپند میبافد ودروغ میگوید و ولی امر مسلمین جهان ! ! ! هم مهرسکوت بر لب میزند و سایر مراجع تقلید هم یا از ترس عمال حکومت و یا برای حفظ منافع شخصی دم نمیزنند مردم هم که مثل اصحاب کهف در خواب طولانی تشریف دارند من نمی دانم فلسفه وجودی خبرگان رهبری چیست یک عده آخوند پیر فرتوت از خدا بی خبر به نمایندگی آن منتصب وحقوق های کلان "یا مفتی" دریافت کنند و مجیز رهبررا بگویند در عصر اینترنت: " مارا به رندی افسانه کردند، پیران جاهل شیخان گمراه از دست زاهد کردیم توبه ، وز فعل عابد استغفرالله جانا چه گویم شرح فراقت، چشمی و صد نم ، جانی و صد اه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: