آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 آذر ماه 1393 = 16-12 2014

چکمه نتانیاهو؛ پاسخ نوری زاد به شریعتمداری

محمد نوری زاد
بیست و پنجم آذر نود و سه - تهران

نمایشِ خارج از قاعده ی مراسم اربعین در عراق، شاید به یک جور یقه درانیِ حاکمان ایران شبیه باشد. که با این حضور میلیونیِ شیعیان، به طرفِ آمریکایی و اسراییلی و داعشی و سنیان بگویند: ما اینیم. ایکاش این همه جمعیت، به اسم امام حسین، یکی یک اصله درخت می نشاند. و به اسم امام حسین، یکی یک گرم زباله از حوالیِ همیشه کثیفِ کربلا می روفت. و ایکاش همه ی آنانی که رگ غیرت شان بر جهیده بود، به التماس های امام حسین بها می دادند که: اسم و رسم مرا در مواجهه و مبارزه با مفسده های جاری جامعه تان بجویید. و این که: منِ امام حسین، از کثرت مردمی که هیاهو می کنند و بر سر و سینه می زنند و همانجا دروغ می گویند و همانجا به چارستون هیبتِ دزدانی مثل سپاه و روحانیانِ حاکم بر ایران کاغذ رنگی می چسبانند، بی زارم.

****

جناب حاج حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران سخنرانی فرموده و به دانشجویان معترض گفته: اگر حزب الله نبود شما الآن باید چکمه های نتانیاهو را واکس می زدید. می گویم: به پیر به پیغمبر، واکس زدنِ چکمه های نتانیاهو شرف دارد به این که جماعتی آخوند و پاسدار و اطلاعاتی به اسم اسلام سر به اندرون خصوصی ترین خصلت های مردم فرو ببرند و به اسم اسلام بدزدند و به اسم اسلام بکشند و به اسم اسلام دار و ندار مردم را بردارند و پول بی زبان مردم را هم خودشان بالا بکشند و هم به فلسطین و لبنان و سوریه ببخشند. کاش آن جناب، تنها به یکی از شایستگی های آخوندها و آیت الله ها و سرداران و حزب اللهی ها اشاره می فرمود. تنها به یکی. تنها به یکی. و می گویم: اگر مختصرکی عقل در کله ی حاکمانِ ما بود، اساساً جنگی هشت ساله پا نمی گرفت تا ناب ترین جوانان و مردمان ما از پا در آیند و ملتی به قعر ورشکستگی در افتد. بله، این همه را ما از حزب اللهِ جناب شریعتمداری داریم. همین اکنون.



mahmood December 16, 2014 03:33 PM

آقای نوریزاد کاشک به حسین باز جو میگفتی شما که هم پوتین و پشته پوتین را پاک میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیامک شوروی December 16, 2014 04:11 PM

با درود!
درایران زندگی کردن وبه راستی به آیت الله ها و پاسدران بدینگونه توپیدن، شهامتی میخواهد که در کمترین ما ایرانیان میتوان یافت!
محمد نوری زاد گرامی، سپاس از دلیری شما در پیکار با اهریمنان ایران دشمن امید است که دلاوری در پیکار با دشمنان ایران به پیروزی پندار نیک، کردارنیک و گفتار نیک بر ددمنشی اهریمنان بیانجامد
با سپاس و درود فراوان!
سیامک شوروی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab December 16, 2014 04:55 PM

دورود بیکاران به جناب نوریزاد عزیز این مرد مردان ایرانزمین این حامی ملت ایران
مردک دزد و مزدور شریعتمداری بدان تو و رهبر دزدت بزودی به دست این مردم به درک واصل میشوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهمن December 16, 2014 09:03 PM

نوری زاد عزیز در یک جمله نظرم را میگویم

گل گفتی عزیز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Saied.Sh. December 17, 2014 12:24 AM

دورود به جناب نوریزاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Golabpash December 17, 2014 02:25 AM

این آقای نوری زاد کیست که "اینهمه" "همه چیز" و "همه جا" میگوید ولی یک مو از سرش کم نمیشه ولی ستار بهشتی یک "جمله" در یک "جا" نوشت چه بلایی بسرش آمد جلل خالق عجب ملت ساده لوحی که هیچوقت هیچ چیز از خود نمیپرسه و بهمین دلیل هیچوقت در چاله نبوده و همیشه در قعرچاه جا خوش کرده ! خلایق هر چه لایق

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو December 17, 2014 02:29 AM

جناب نوریزاد چرا در یک جمله ایرانیان ضد این رژیم را در یک روز و زمان معین به خیابان نمیخوانید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: