آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 آذر ماه 1393 = 18-12 2014

دشمن به دنبال شکاف بین حوزه و دانشگاه است

رئیس حوزه‌های علمیه مازندران گفت: دشمنان به دنبال شکاف بین حوزه و دانشگاه هستند تا با این فاصله سیاست جدیدی خود را خلق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری عصر چهارشنبه درهمایش وحدت حوزه و دانشگاه که دردانشگاه علوم کشاورزی ساری برگزار شد، بیان داشت: با اتفاقات و رویدادهای اخیری که در دانشگاه ها و مراکز علمی در کشور صورت می گیرد نباید از وحدت بین حوزه و دانشگاه مأیوس باشیم چرا که انقلاب اسلامی به رهبری چهره فرهنگی در قرن بیستم در دنیا ظهور کرد.

وی افزود: تمام هجمه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت و سوی امام راحل و ارزش های اسلامی پیش رفت به طوری که در برهه های متمادی از حربه مذهب جهت براندازی اسلام و انقلاب استفاده کردند

رئیس حوزه‌های علمیه مازندران گفت: برخی ها تصور می کنند حوزه ها تنها نماینده مذهب و دانشگاه به عنوان تنها نماینده علم در دنیا است اما در واقعیت حوزه و دانشگاه همانند دو بال ترقی جامعه هستندکه با تقسیم کار انجام وظایف در مراکز علمی و دینی به صورت جدا تقسیم شده است.

به گفته طاهری در حال حاضر و در عصر تکنولوژی و پیشرفت دنیا به سوی عملکردهای تخصصی پیش می رود در واقع در هر دانشگاه خاصی علم و فن مربوطه به دانش آموختگان تزریق می شود.

وی با اشاره به فاصله دین و بشریت افزود: ۱۰ نهضت علمی، اجتماعی، اقتصادی در مغرب زمین با هدف فاصله اندازی بین بشریت با دین به وجود آمدند اما خوشبختانه با رویکردهای علمی و دینی تاکنون ناکام ماندند.

رئیس حوزه‌های علمیه مازندران بیان کرد: امروزدر دنیا نهضت اجتماعی به سمت مفسرات بازگشت و دراین میان دشمنان تلاش می کنند در ایران، مصر و سایر کشورهای اسلامی بین دانشگاه ها و مدارس دینی فاصله ایجاد کنند تا با این فاصله سیاست جدیدی خلق کنند.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد:دربرابر معضلاتی که دشمنان برای ما پیاده می کنند دانشجویان و طللاب در حوزه ها و دانشگاه ها باید با هماهنگی، تعامل و در سایه وحدت با هدف معین و تقسیم مسئولیت ایران اسلامی را بسازند.



پیشگو December 18, 2014 06:10 AM

شکاف بین دانشگاه و حوزه ، هیچ گاه بین حوزه و دانشگاه ارتباطی نبوده که شکاف
ایجاد شود اهل حوزه افرادی بی محتوا و کلا آلوده جنسی بوده و علم برایشان زهر است ضمن اینکه در کتاب رهبر ررر خمینی پدوفیلی جایز دانسته البته این روحانیون در دانش همجنس بازی از قدیمی ترین عناصر جامه هستند که همیشه
در آلودگی اجتماعی نقش بسزا یی داشته اند از آنها آلوده تر سربازان امام زمان است
که حتما باید از بچه های پرورش یافته توسط روحانیون بهره برداری میشود
که مورد تائید امام زمان است
در فردای ایران چنان پرده ای از صورت این اهریمن برداشته خواهد شد
که اثر ان جهان را تکان خواهد داد علم روحانیت >> دروغ ،دزدی ،فساد ،
جنایت، برده داری ،نابینا کردن بینایان ،شلاق ،زندان ،تجاوز، اعدام،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: