آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

آلمان: اوضاع در شرق اوکراين خطرناک است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر امور خارجه آلمان اوضاع اوکراین را پس از گلوله باران شهر بندری ماریوپول خطرناک توصیف کرد.

فرانک والتر اشتانمایر که در حال حاضر در الجزایر به سرمی برد در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که چه کسی مسئول گلوله باران شهر ماریوپول است گفت هیچ شخص و یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا بر این باورند که گلوله باران شهر ماریوپول از مناطق تحت کنترل جدایی طلبان طرفدار روسیه صورت گرفته است.

فرانک والتر اشتانمایر همچنین با اشاره به اعلام خبر حمله به ماریوپول از سوی مقامات منطقه خود مختار دونتسک گفت این مسئله به وضوح بیانگر آن است که چه کسی مسئول این حمله است .

وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر این که هدف از این اقدام بی ثمر کردن تلاش ها برای کاهش تنش ها میان طرف های درگیر در اوکراین است گفت کسانی که توافقنامه مینسک را به امضا رساندند و همچنین کسانی که در آخرین نشست برلین حضور داشتند، باید برای آنکه اوضاع اوکراین از کنترل خارج نشود، تمامی تلاش خود را بکار بگیرند.

فرانک والتر اشتانمایر ابراز امیدواری کرد مسکو جدایی طلبان طرفدار روسیه را به سمت اقداماتی هدایت کند که به کاهش تنش ها در اوکراین منجر شود.




homa January 25, 2015 11:16 AM

کاملا واصح است که -گلوله باران شهر ماریوپول از مناطق تحت کنترل جدایی طلبان طرفدار روسیه صورت گرفته است ایا ژاپن ویا فرانسه ویا برای مثال مگر قصد گرفتن ماریوپول را دارند خب معلومه کار خود پوتین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: