آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 بهمن ماه 1393 = 25-01 2015

پای رفسنجانی را به پرونده فساد رحیمی باز کردند

نامه نیوز: وقتی به مرور رسانه‌هایی که طی سال‌های گذشته از حامیان احمدی نژاد و البته مخالفان هاشمی رفسنجانی بودند می‌پردازیم، به خوبی پی به این معنا می‌بریم که جریانی به دنبال تعویض بازی از زمین احمدی نژاد به زمین بازی هاشمی رفسنجانی است.

فساد بزرگ رحیمی و حواشی آن مربوط به دولت نهم و دهم و شخص محمود احمدی نژاد است و جریانی خاص نمی‌تواند برای این رسوایی شریک پیدا کند.

این جریان که در سال‌های گذشته چشمان خود را بر بسیاری از اشتباهات دولت احمدی نژادبسته بود، اینبار در تلاش است تا محمدرضا رحیمی را فردی منتسب به هاشمی رفسنجانی معرفی کند. این جریان که بنا بر حکم قطعی قوه قضائیه مجبور است فساد محمدرضا رحیمی را بپذیرد در نظر دارد این لکه را از دامن احمدی نژاد پاک و آن را به هاشمی رفسنجانی مرتبط کند.

این جریان خاص برای اثبات حرف‌های خود استدلال می‌آورند که رحیمی پله ترقی را در دولت هاشمی طی کرده و در زمان او به استانداری کردستان رسیده است. آنها مدح‌های محمدرضا رحیمی در زمان استانداری از هاشمی رفسنجانی را بیانگر همین معنا می‌دانند و او را شیفه هاشمی رفسنجانی می‌خوانند. ادعای دیگر آنها این است که رحیمی از اعضای ستاد هاشمی رفسنجانی در سال 84 بوده است و سخت به دنبال رئیس جمهور شدن هاشمی رفسنجانی!



homa January 25, 2015 11:52 AM

خب پر واضح است که نان به نرخ روز خوردن بوده و از اینکه همه سران حاکم دست دردست فسادهای مالی واختلاسها دارند شکی نیست اقای خاوری نمیتوانست به تنهائی اختلاس ۳۰۰۰ هزار میلیاردی کند حدود۵۰ نفر دست داشتند از جمله رهبر که گفت این مساله را انقدر کش ندهید اما یک فرد از این افراد را برای خواباندن سروصداها بیچاره اعدامش هم کردند اما بقیه و اصل اختلاس ازاد است مساله رحیمی معاون اول احمدی نژ اد بخاطر درگیری میان اصولگرایان و اصلاح طلبان پیش کشیده شده است مساله بازتاب سعید مرتضوی ودادگاهی او بخاطر نوارپخش کرده احمدی نژاد از برادر لاریجانی واختلاف شدید بین علی لاریجانی واحمدی نژاد است این افشاگری های کوچک برای نشان دادن ازادی دررژیم وفریب مردم دیوار بسته اخبار واقعی وصحت وقایع است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: