آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 بهمن ماه 1393 = 30-01 2015

هدف امام از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت الله بود

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی فقط تشکیل حکومت الله بود و لذا با نیت خدایی دست به قیام زد و به پیروزی رسید .

به گزارش ایرنا آیت الله ' محمد رضا ناصری ' روز پنجشنبه در جمع گروهی از بسیجیان سپاه الغدیر یزد افزود: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی فقط جریان حکومت الله بر جامعه بود نه حکومت افراد بر دیگران و هرکجا افراد بر سر ریاست طلبی تلاش می کنند نشانه انحراف آنها از مسیر اصلی انقلاب است.

وی اضافه کرد: نشناختن هدف یکی از دلایل اصلی در انحراف حرکت ها و انقلاب ها است و لذا باید همواره از غفلت و پیروی از هواهای نفسانی برحذر بود .

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر کار برای خدا باشد نباید بین افراد در مسوولیت ها دعوایی باشد همان گونه که در کلام حضرت امام خمینی (ره) بارها دیده و شنیده شده است .

ناصری گفت: امام عظیم الشان (ره) همیشه می فرمودند که اگر چندین پیامبر با هم در حال انجام رسالت باشند به هیچ وجه بینشان دعوا و اختلاف نیست چرا که فقط برای خدا کار می کنند و دیگران را نیز در این مسیر به کار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای پیاده کردن احکام اسلامی نیاز به حکومت است گفت: با وجود طاغوت امکان اجرای فرامین قرآن و اسلام نیست و به همین دلیل بود که امام راحل (ره) بلافاصله پس از خروج شاه از کشور اصرار بر حضور در ایران داشتند و در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا از تشکیل دولت سخن به میان آوردند.



massoomeh ashtiani January 30, 2015 07:35 PM

ایا خداهم برای انقلاب کردن مانند خمینی اینهمه دروع به بندگانش میگوید اب وبرق واتوبوس بندگان مجانی پول نفت بندگان را درخانه هایشان میدهم فحشارانابودمیکنم اعتیادرا نابودمیکنم ووووو خداازاین دروغهای شاخدار برای نشستن جای شاه تحویل بندگانش میدهد ///// روحانیون مقامها وپستهای مملکتی را هرگز اشغال نخواهند کرد //// همه این حرفها که چاخان ازاب درامد لعنت برقدرت وپول ومقام پوشالی دنیا که بایدبرای بدست اوردنشاینهمه چاخان بمردم تحویل داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


behnam January 30, 2015 09:56 PM

بله ایشون درست میگویند بعد از ۳۵ سال نتیجه اش همه داریم میبینم که خمینی حکومت الله اجرا کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: