آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 اسفند ماه 1393 = 24-02 2015

آیا مذاکرات هسته ‌ای با آمریکا شکست خورده؟+فیلم

بوی شکست مذاکرات هسته ای از سخنان روحانی: دروغ می گويند که ما مخفی کاری کرده ايم (فیلم زیر)

شبکه العالم (متعلق به صداوسیمای رژیم): یک مسئول آمریکایی از مسایل بسیار بغرنجی سخن گفته که مذاکرات هسته ای با رژیم ایران را با مشکل مواجه کرده است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی (دوشنبه شب): وزیر امور خارجه پس از پایان نشست ژنو گفت: هنوز راه زیادی برای رسیدن به توافق نهایی در پیش داریم.

محمد جواد ظریف گفت: سه روز گذشته گفتگوهای جدی با طرف آمریکایی داشتیم ولی مسلما تا وقتی در مورد همه مسائل توافق صورت نگیرد در واقع در هیچ موضوعی توافق نشده است.

عباس عراقچی معاون ظریف هم گفت: برای بسیاری مسایل کلیدی راه‌ حلی پیدا نشده است. یکی از مسائل کلیدی کاهش ظرفیت غنی‌سازی است.

دیگر شرکت کنندگان در سیزدهمین دور مذاکرات هسته‌ ای هم از اظهارنظر درباره نتایج این دور از مذاکرات خودداری کردند.


پایان دور سوم مذاکرات هسته ای با آمریکا

گزارش شبکه العالم (وابسته به رژیم): سومین دور نشست هسته ای محمدجواد ظریف و جان کری وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آمریکا پایان یافت.

این جلسه که با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی امریکا برگزار شد، پس از دو ساعت و نیم به پایان رسید.

هنوز مشخص نیست که دور دیگری از نشست های دو وزیر برگزار خواهد شد و یا اینکه نشست ژنو را باید پایان شده اعلام کرد.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی گفت : قرار است پس از مشورتهای داخلی در خصوص برگزار شدن یا نشدن دور چهارم این نشست ها اعلام نظر کرد.

از سوی دیگر یک مسئول آمریکایی از مسایل بسیار بغرنجی سخن گفته است که مذاکرات هسته ای با رژیم ایران را با مشکل مواجه کرده است.


گزارش یکشنبه شب:
مذاکرات به نتیجه نرسید

به گزارش خبرگزاری رویتر از ژنو، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم ایران روز یکشنبه در دور دیگری از مذاکرات هسته ای به مدت دو ساعت در ژنو گفتگو کردند.

این گفتگوها تا نیمه شب به وقت محلی ادامه پیدا کرد و ممکن است روز دوشنبه نیز ادامه داشته باشد. این دیدارها در تلاش برای کاهش اختلافات با نزدیک شدن به موعد نهایی 31 مارس برای دستیابی به توافقی سیاسی برگزار می شود.

ظریف در این باره به رسانه های دولتی ایران گفته: این مذاکرات دوجانبه گفتگوهای خوبی بدون توافق را در پی داشت و هنوز اختلافاتی وجود دارد.

وی افزود: برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا معتقدند تحریمها ابزاری برای فشار است. تا زمانی که این طرز فکر ادامه دارد دستیابی به یک راه حل بسیار دشوار خواهد بود.

خبرگزاری رویتر نوشت: قرار است جان کری روز سه شنبه در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا حضور پیدا کند و این در حالیست که مذاکرات بین رژیم ایران و پنج بعلاوه یک به مرحله حساسی رسیده و هنوز اختلافاتی جدی به ویژه در مورد غنی سازی اورانیوم و لغو تحریمها باقی مانده است.





www.youtube.com/watch?v=avlMR256658

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سام February 23, 2015 11:57 AM

با درود:به نظرما وتمامی همفکران ارجمندمان ادامه مذاکرات کمیک گونه هسته ای با حکومت دستنشانده سراسرفاسد وجنایتکار جمهوری اسلامی که توسط دول غربی بویژه دولتمردان آمریکا صورت گرفته درنظرما نوعی توهین ودهنکجی به مردم ایران محسوب میشود چراکه ازنظرمردم این حکومت اشغالگربوده و هست پس بنابراین مذاکرات بی ثمروبدفرجام با این نوع رژیم غیرقانونی چه معنا میتواند داشته باشد؟چنانچه دراین راستا سناریوی در پس پرده ازسوی دول غربی وجود نداشته باشدآنها میتوانند موضوع نقض آشکارحقوق بشرتوسط حکام تهران را به میان بکشند مگرنه آنکه الفبای حقوق بشرگزینش نوع حکومت ازسوی ملتها بصورت کاملا آزادانه زیرنظرمستقیم سازمانها بین المللی باید آنجام پذیرد؟ما ناگزیرهستیم خطرات پیش روازجمله بوجودآمدن حتی جنگ جهانی ناشی ازدنبال کردن احمقانه این مذاکرات را بیان نمائیم پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 23, 2015 12:11 PM

اقای عراقچی یاداوری - ادبیات رهبرت در جمع بسیجیان ودانش اموزان کشور که گفت اسرائیل نامشروع وحرامزاده است واحمد خاتمی در نماز جمعه های دانشگاه تهران حالا مقلد خوبی هم شدید و حرف جان کری که گفت اگر به توافق نرسیم ما ترک جلسه میکنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد February 24, 2015 02:46 AM

اصولا وقتی از پیش اعلام می کنید که در مذاکرات سیاسی و اقتصادی خواهان توافق بُرد-بُرد هستید، معنی آن برای طرف مقابل این است که آمده اید شکست را قبول کنید و آن را به نام بُرد جا بزنید۰ پس لطفا خالی نبندید۰
خامنه ای فکر کرده بود که در عرصه جهانی هم میتوانند با فریب و خدعه که در آن تخصص دارند امور خود را پیش ببرند۰ اما با سخنان اخیر خود نشان داد که شاید بالاخره فهمیده که یا باید از جاه طلبی اتمی دست بردارد، ویا آماده مقابله نظامی با دنیا شود۰
از این رو رسیدن به توافق با کشورهای بزرگ برای خامنه ای و سپاه امری اجباری است و چاره ای جز آن ندارند چون در صورت عدم توافق حجت بر آنها تمام است و حتی اباما هم برای تغییر رژیم با بهره گیری از هر گزینه ای دریغ نخواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: