آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 اسفند ماه 1393 = 27-02 2015

اظهارات جنگ طلبانه نماینده ولی فقیه در نیروی قدس

نماینده ولی‌ فقیه در نیروی «قدس» سپاه:
تا از استکبار و اسرائیل انتقام نگیریم٬ ساکت نخواهیم شد

دیگربان: علی شیرازی٬ مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در نیروی «قدس» سپاه به آمریکا و غرب هشدار داد جمهوری اسلامی تا پرچم اسلام را بر فراز کاخ سفید به اهتزاز درنیاورد٬ ساکت نخواهد نشست.

آقای شیرازی افزوده جمهوری اسلامی با تحریم‌ها و تهدید‌ها «خاموش» نخواهد شد و در مقابل «استکبار» خواهد ایستاد.

وی خطاب به «دشمنان اسلام» نیز گفته جمهوری اسلامی «تازه» آغاز راه است و بنای «امت اسلامی» و «جبهه مقاومت» این است که انتقام تک تک «شهدا» را از «استکبار جهانی» بگیرد.

شیرازی افزوده «سربازان اسلام» ۲۰ روز پس از حمله اسرائیل به کاروان حزب‌الله در سوریه اقدام به منهدم کردن ۹ خودرو و دو کشتی اسرائیلی کردند که در جریان این حملات ۱۷ سرباز کشته شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در نیروی «قدس» سپاه تهدید کرده تا امت اسلامی انتقام «شهدای» خود را از اسرائیل نگیرد دست برنمی‌دارد.

وی با اشاره به نفوذ جمهوری اسلامی در عراق و برخی از کشور‌های منطقه از گسترش دامنه این نفوذ در کشور‌های آفریقایی نیز سخن به میان آورده است.



فرامرز February 27, 2015 12:50 PM

بابا شما ما را کلافه کردید با این شعارهای توخالی و خالی بندهای نظامی اگر قراره انتقام بگیرد، خوب پس چرا هیچ غلطی نمی کنید؟ سی و پنج ساله، یعنی از روزی که خمینی دجال وارد ایران شد، قرار بود که اسرائیل از نقشه جغرافیای منطقه پاک شود، امروز هم بعد از سی و پنج سال همین غلط را فرماندهان ترسو و بزدل سپاه دزدان اسلامی چپ و راست تکرار می کنند آخه شما کی می خواهید این شعارها را اجزائی کنید؟ نکنه اینهم مثل مسئله ظهور بالغ بر ۱۴۰۰ سال زمان می بره؟ من شخصا سوگند می خورم که شماها آدم اینها حرف نیستید یعنی ما هم بالای شما را دیدیم، هم پائین شما را شما مزدوران چپاولگری و غارت سرزمین ایران هستید، نه چیز دیگری

گزارش یا اعتراض به این نظر


مگس کش March 2, 2015 03:54 PM

ویز ویز خر مگس
امریکا باید یک ضرب شصت خیلی محکم به این رژیم مفسددیکتاتور بی پشتوانه هیچ بکوبد تا واقعا ول وی لون شود فکر کردن جنگ ایران عراقه که اندک کمی مردم با گول خوردن وارتشی های را بزور به جبهه فرستاندن یک سال اول هیچ 7سال کشتار مقدس شد کدام این اشخاص فرزندشان درجنگ کشته شداز خمینی تا رفسجانی خامنه ای ودیگر اگر شهید و شهادت و بهشت برین و شفاعت دارد چرا ققط برای مردم بنیاد مذهبشان انگلیسی است و بس اینان7سال نتوانستن یکی از پشمهای صدام را بکنند ان وقت امریکا در عرض مدت کوتاهی بسات و یال گوزش را جمع کرد اینان رییس جمهور اوبامای هالوی بی اراده سیاست امریکا دانسته اند زهی زهی همه چیز را اماده کرده اند البته وطنفروشها چون ساخت بمب اتمی در رژیم رفتنی اخوندها و پاسداران دوزد قاچاقچی یکی از ان صد دلیل تحریم هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: