آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 اسفند ماه 1393 = 02-03 2015

پروژه "عنکبوت سپاه" به فعالین دانشجویی رسید

سپاه پاسداران استان مازندران روز یکشنبه اعلام کرد اعضای یک شبکه "معاند نظام" را پس از شناسایی دستگیر کرده است.

وبسایت "دانشجونیوز" که اخبار فعالیتهای دانشجويی را منتشر می کند، می گوید: پروژه "عنکبوت سپاه" به فعالین دانشجویی رسیده است.

به گزارش این منبع، فرماندهى امنیت سایبرى سپاه طى بیانیه اى از بازداشت م-ى ٢٧ ساله و کارشناس کشتى سازى دانشگاه امیرکبیر خبر داده است.

محمد یوسفى، دانش آموخته رشته ى کارشناسى کشتى سازى دانشگاه امیرکبیر تهران، حدود دو ماه است که در سکوت خبرى در بازداشت نیروهاى امنیتى به سر مى برد و مامورین سپاه سایبرى در حال پرونده سازى براى این زندانى سابق جنبش سبز هستند.

بیانیه سپاه سایبرى، بازداشت محمد یوسفى را در قالب پروژه موسوم به عنکبوت و مرتبط با فعالیت و مدیریت صفحات فیسبوکى مخالف ارزش های نظام عنوان کرده است.

سپاه پاسداران در بیانیه خود مدعی شده است که محمد یوسفی «در بسیاری از پست‌های ارسالی خود، والاترین ارزش‌ها و مقدسات مذهبی و دینی شیعیان را به تمسخر گرفته» است.

«مدیریت صفحات جعلی (Fake) مرتبط با چندین هنرمند، فوتبالیست و شخصیت‌های بزرگ و ایجاد مزاحمت برای آنها» از دیگر «موارد مجرمانه» این فعال سابق دانشجویی عنوان شده است.

طعمه جدید «عنکبوت» سپاه: فعال سابق دانشجویی و زندانی جنبش سبز

محمد یوسفى، دانشجوى دانشگاه امیرکبیر (پلى تکنیک تهران)، در سال ٨٨ نیز بازداشت و مدتى در بند ٣۵٠اوین زندانى بود.

در بیانیه سپاه سایبرى به سابقه دستگیرى محمد یوسفى در سال ٨٨ نیز اشاره شده است.

سپاه پاسداران در بیانیه خود آورده است که «متهم سابقه دستگیری توسط نهادهای امنیتی را در برهه فتنه ۸۸ داشته و با اصحاب فتنه ۸۸ ارتباط نزدیکی دارد و در دامن زدن به اغتشاشات اجتماعی پس از فتنه در فضای مجازی نقش بسزایی داشته است.»

محمد یوسفی در اردیبهشت ماه سال ۸۹ پس از ۵ ماه بازداشت از زندان آزاد شده بود.

این فعال جنبش سبز، ۱۶ آذر سال ۸۸، هنگام ورود به دانشگاه امیرکبیر توسط نیروهای امنیتی بازداشت و توسط قاضی صلواتی در دادگاه بدوی به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» به ۴ سال حبس تعزیری محکوم شد.

وی همزمان با مجید توکلی، دیگر فعال دانشجویی امیرکبیر، بازداشت شد و به خاطر دوستی با وی تحت فشار نیرهای امنیتی قرار گرفت.

شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر به دلیل نبود مدارک سرانجام ۴ سال حبس این دانشجو را به مدت ۵ سال به حالت تعلیق درآورد تا وی پس از۱۶۱ روز از زندان آزاد گردد.

به نظر مى رسد نیروهاى امنیتى با استفاده از سکوت خبرى درباره محمد یوسفى، در حال پرونده سازى مجدد براى این فعال دانشجویی سابق هستند.

در این بیانیه به بازداشت شخص دیگرى به نام ع-ر نیز اشاره شده است.



akbar March 1, 2015 11:22 PM

یک نفر نیست به این دولتهای غربی بگه
پدر سوخته ها دست از سر جوانان ما بردارید مگه بیکارید
فکر میکنم همش زیر سر مارگارت تاچر باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار March 2, 2015 02:46 AM

هر کاری که خود رژیم جهل و جنون انجام می‌‌دهد را به دیگران نسبت می‌‌دهد: ترویج ابله‌گری در ذات خود رژیم است

سست کردن نهاد خانواده * این رژیم فساد پرور و قوانین اسلامی آن و عملکرد داعشی آن یک خانواده سالم بر جای نگذاشته که حالا از سستی خانواده سخن می‌‌راند تمسخر اعتقادات * آیا در این دوره زمانه از چاه جمکران گرفته تا مداح پروری مسخره نیست؟

ما که نگفتیم شیطان بزرگ، شما گفتید، حالا چه شده که با شیطان بزرگ به میهمانی شام و قدم زدن‌های آنچنانی می‌‌روید؟ خوب این جام زهر نوشیدن‌های شما و این نرمش‌های قهرمانانه شما آخوند‌ها جای تمسخر هم دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا March 2, 2015 11:42 PM

بنده با خواندن خبر قبلی گمان کردم ایشان واقعا باید یک پورنوگراف بی احتیطا بوده باشند که واقعا متاسفم از این برداشت زودهنگام ایشان یکی از جوانان آزادی خواه و شناخته شده برای بخشی از مردم و همینطور برای سپاه بوده اند و این بار قربانی درماندگی و متلاشی شدن هیمنه ی ساختگی و پوچالی سپاه در اینترنت شده اند امروز در اینترنت به جز لعن و نفرین و ابزار تنفر و انزجار عمومی مردم ایران از نظام ج ا چیز دیگری دیده نمی شود و بسیجی های سایبری و سپاهیانی ساعتی هفت هزار تومن هم کاری از پیش نبردند و تمام پروزه های ج ا چه در ایجاد خفگان چه در شست و شوی مغزی و چه در فیلترینگ سپاه درمانده که مجرم اصلی در جنایات این رژیم و اولین مسول فجایع کنونی در ایران است از ترس و درماندگی بی پایانش به یک نمایش ساختگی با کلی دروغ و دونگ برای فریب و ترساندن جوانان روی می آورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: