آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 اسفند ماه 1393 = 13-03 2015

نمازجمعه؛ حمله به آمریکا و چهارشنبه سوری

وحشت از مراسم سنتی چهارشنبه‌ سوری

آخوند ضد ایرانی احمد خاتمی: چیزی که هیچ منشأ ندارد (چهارشنبه سوری)... از منظر حقوقی این آتش‌بازیها تجاوز به حقوق دیگران است، از منظر شرعی حرام است، از بزرگترها تقاضا می‌کنیم، نصیحت کنند جوانان را در این وادیهای خطرزا وارد نشوند. شاد بودن، به‌ معنای شکستن خطوط قرمز خدا نیست...(فیلم زیر).


آینده مذاکرات هسته ای مشخص نیست

صداوسیمای رژیم: خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ ملت ایران در مذاکرات چهره پیمان شکنانه و مکار آمریکا را به ملت های جهان نشان داده‌اند.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود گفتند که نگرانم از اینکه با یکسری حقه باز و مکار طرف هستیم.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: اگر آمریکایی ها پیروز شوند هیچ اصل و پیمانی نمی شناسند چرا که دیروز رئیس جمهور آمریکا تحریم های 20 ساله ایران را تمدید کرد و این بدان معناست که آن ها به اخلاق سیاسی پایبند نیستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه آینده مذاکرات مشخص نیست، گفت:‌ تا اینجا پیروز مذاکرات ملت ایران بوده زیرا در مذاکراتی که بیش از یکسال و نیم به طول کشیده است مردم ایران چهره پیمان شکنانه و مکار آمریکا را به ملت های جهان نشان دادند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: ‌برخی چهره آمریکا را در داخل کشور بزک می کنند و در صدد هستند آن ها را صلح طلب نشان دهند اما دست های چدنی آن ها در قالب مخمل است، برخی می گفتند شما می خواهید بهانه دست دشمن دهید اما مشخص شد که شیطنت در ژن دولتمردان آمریکایی نهفته است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: مذاکراتی که در بیش از یکسال گذشته انجام شده است بار دیگر سخن امام راحل (ره) در اول انقلاب را تایید می کند که آمریکا شیطان بزرگ است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: ‌دنیا فهمید که آمریکا با اساس هویت نظام اسلامی درگیر است و می خواهد این نظام نباشد اما ملت بزرگ ایران اثبات کرده است که خسته نمی شود و به فضل خدا این دشمنانان هستند که خسته خواهند شد و بشارت قرآنی می دهم که پیروز نهایی ملت بزرگ ایران است.




www.youtube.com/watch?v=qmIPurCxqjU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خفه کن /چوب پنبه/ March 13, 2015 04:44 PM

نون خور اضافی
امید واریم یک ویروس ضد ملا و اخوند کش پیدا یا ساخته تا دنیا سبک بال تر و راحتر به حیات خود با ارامش ادامه دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش March 13, 2015 07:30 PM

اي آخوند کثيف ! مرديکه حقه باز بي چشم و رو و رزل ! جاني ها و خونخواران جمهوري اسلامي دروغگو! شرم و حيا که نداريد اگر داشتي که گردنت باين گلقتي نميشد مفتخور ! تو دجال که هي تکراراز پيروزي اين مذاکرات هسته اي در حين اين يکسال واندي از طرف ج اسلامي ميکني و آنرا هم هي بحساب مردم بيچاره ايران که دستشان از هر نوع تصميم گيري حکومت آخوندي کوتاه است ميگذاري و هي مردم مردم ميکني! واقعا شرم و حيا ميکني? (اولا کدام پيروزي تا بامروز که از طرف شما ها فقط هي ليس و دستمال کشي بوده و بدون نتيجه! ) و در ثاني خودت هم بوضحي ميداني که دروغ ميگويي! و الکي هندوانه زير بغل مردم ساده لوح پاي منبر خودت ميگذاري! بايد از تو آخوند گردن گلفت کريح صفت پرسيد که آيا در کجاي از اين تصميمات شما و صحبت هاي مذاکرات هسته اي خواسته مردم مراعات شده ويا ميشود? که آيا مردم چه ميگوند و يا چه ميخواهند و نظرشان چيست ?? که حال تو حيله گر هي از آن مردم سخن به ميان مي آوري ? حکومت آخوندي اگر راست ميگويد چرا يک همه پرسي بعمل نمي آورد واز مردمي که تو آخوند مفتخور هي از طرف آنها سخن ميگويي که بپرسد و آنهابتوانند بتو دروغگو پاسخ دهند و ابراز وجود وعقيده نمايند که آيا اتم وآنهم از نوعي که شما دجالان اسلامي ميخواهيد (بمب اتم) ميخواهند يا خير ?? بعد از آن نظر سسنجي شايد بتواني بگويي که مردم شما پيروز اين مذاکرات هستيد يا نه? ! نه اينکه اون بالا يه شخصي باسم نماينده خدا روي زمين (رهبر) نشسته و با لجاجت و ناداني هر چه بيشتر تصميم ميگيرد و خود ميبرد وخود ميدوزد و منت هم بر سر مردم مينهد! و تو نماينده احمق و مفتخور او در نماز جمعه ها با حيله گري هميشگي خود مردم مردم کرده و ميخواهي شيره بر سر مردم بمالي ?? و فکر کردي که مردم شريف ايران نادانند و متوجه نيستند ?? و يا باوري به حرفهاي دروغ و رياکارانه شما آخوند ها دارند??! در ثاني ريا کار و حيله گر در اين دنيا فقط شما آخوند ها وحکومت جمهوري اسلامي شماست که با اين شعبده بازي هاو پنهانکاري ها و دروغگويي ها در اين ساليان متوالي سلب اطمينان مساله اتمي در جهان را کرده و نه بلعکس کشور هاي 1+5 که منظور شماست! شما ها حتي با مردم خود هم روراست نبوده و نيستيد وتا بامروز به آنها دروغ گفته ايد! و اينهمه ظلم و ستم و تحقير بر آنها خريده ايد! روباه و مکار شما آخوند ها هستيد و بس ! باميد روزي که ما ايرانيان شاهد ريشه کني شما انگل هاي جامعه در ايران باشيم بزودي زود! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: