آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 فروردین ماه 1394 = 24-03 2015

دشوار شدن کار اوباما با شعار "مرگ بر آمریکا"

سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" در جریان سخنرانی خامنه ای در مشهد (فیلم زیر)، موجب اعتراض شدید برخی سناتورهای جمهوریخواه مخالف سیاست دولت اوباما شده است.

سناتور "تام کاتون" در اظهارات خود در سنای آمریکا، با اشاره به سخنان خامنه ای و تايید شعار "مرگ بر آمریکا" حضار گفت: به یاد داشته باشید این همان حکومتی است که امروزه مقامات دولت اوباما در حال مذاکره با او هستند.

این سناتور جمهوریخواه، دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی را بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا دانست و به مقامات دولت اوباما هشدار داد، مشروعیت حکومت اسلامی ایران نباید به رسمیت شناخته شود.

سناتور "تام کاتون" که از طراحان تهیه نامه سرگشاده از سوی 47 سناتور جمهوریخواه به رهبران رژیم ایران است، معتقد است هرگونه توافق دولت اوباما با جمهوری اسلامی پس از پایان دوره ریاست جمهوری وی در سال 2017 لغو خواهد شد و فاقد اعتبار است.




www.youtube.com/watch?v=ERlAnysO2p0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشنهاد March 25, 2015 08:12 AM

به جناب البارک الاوباما الحسین الامریکا پیشنهاد استفأ از شغل و درست کردن یک لبنیاتی و ماست فروشی مثل رفیقش ملا ماستعلی را بکنه خیلی براش خوب چون فعلا صرف در لبنیاتی ورفتن در صف لبنیاتی یه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: