آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 فروردین ماه 1394 = 30-03 2015

ولایتی: دلیل عدم عقب ‌نشینی از مواضع اتمی

به گزارش ایرنا، مشاور امور بین‌الملل خامنه ای با اشاره به خدعه‌های آمریکا در مذاکرات گفت: تجربه نشان داده که به‌ محض عقب‌نشینی در یک عرصه، آمریکایی‌ها موضوعات دیگری را مطرح می‌کنند.

سئوال پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر خامنه‌ای از علی‌اکبر ولایتی: این خدعه‌ آمریکا در مذاکرات هسته ای که می‌فرمایید چیست؟

ولایتی: خدعه همین تفکیک کلی و جزئی است. می‌گویند اول شما به آنچه تعهد می‌کنید عمل کنید، بعد ما ارزیابی می‌کنیم و اگر شما درست عمل کرده بودید، تحریم‌ها را به تدریج بر‌می‌داریم. قبلاً در اوایل دهه‌ هشتاد هم این کار را کرده بودند. گفتند شما فقط برای مدت کوتاهی غنی‌‌سازی را متوقف کنید، بعد گفتند که کار یوسی‌اف را متوقف کنید. دو سال و خرده‌ای به همین منوال گذشت. ما کاملاً با آن‌ها همکاری کردیم، ولی دیدیم آن‌ها قدم‌به‌قدم جلوتر می‌آیند. کم‌کم گفتند شما موشک‌های با بُرد بلند برای چه می‌خواهید؟ بعد موضوع موشک‌های ما را در بروکسل (مرکز ناتو) مطرح کردند و گفتند شما می‌خواهید اروپا و اسرائیل را هدف بگیرید و ما با این اقدامات شما مخالفیم. تا آمدیم راجع‌به مسئله‌ی موشک‌ها صحبت کنیم، موضوع حقوق بشر را مطرح کردند. آن‌ها همواره این سه موضوع را مطرح می‌کنند و هیچ شکی نداریم اگر ما در قضیه‌ی هسته‌ای عقب‌نشینی کنیم، همان‌طور که پیش از این یک بار چنین کاری کردیم، آن‌ها موضوع دیگری را مطرح خواهند کرد.



دلالی پر سود March 30, 2015 02:04 PM

این شخص هم همانند دیگر سران غاصب رژیم ایران که حتی در زمان شاه اقای کرواتی بودی و در حد یکی از دلالان رژیمه خودشماها از ان زمان اوایل انقلاب که ما مردم ایران در مقابل بی قانونی هاسگوت کردیم صدهاهزار بار رنگ حرفهاعوض بنا به موقعیت زمان و منافعتان تغییر میکند سازش با امریکا یادتان رفته یا خمینی سراز قبر در اورد تا به به چه چه بزند خودتان را به خریت زدیددست دادن ظریف با نماینده امریکا مثل دست دادن خامنه ای است با امریکا خوبه که متوجه شدید در حال حاضر باید از ترس انقلابی بزرگتر از سال۵۷محیا شده پهلوی هم اگر دست بدامن امریکا میشد حل بود شمااگر دست بدامن امریکا هم بشوید یا نه فقط سقوط مانده چون ملت باشما دست سازش هرگز بعد ۳۵سال زجر مردم بخاطر هیچ خوب چرا بی عقل کند کاری که ارد پشیمانی قضیه این بیخردان است مرتیکه کرواتی دلال

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: