آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 فروردین ماه 1394 = 18-04 2015

دريافت يارانه میلیونی با هويت جعلی

فرمانده انتظامي گلستان از دستگيري اعضاي يک باند اسناد هويت جعلي در اين استان خبر داد و گفت: اعضاي اين باند تبعه غيرمجاز يکي از کشورهاي همسايه بوده و ماهانه 90 ميليون ريال يارانه نقدي دريافت مي کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سيدمحمود ميرفيضي اظهارداشت: در اين ارتباط هفت نفر تبعه غير مجاز دستگير شدند.

وي اضافه کرد: در پي اطلاع از فعاليت چند تبعه يکي از کشورهاي همسايه که با استفاده از اسناد جعلي به صورت غيرمجاز در علي آباد زندگي مي‎کردند، موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.

سردار ميرفيضي ادامه داد: در بررسي هاي ماموران مشخص شد که اين افراد با جعل اسناد هويتي و خريد شناسنامه هاي افراد فوت شده در اين شهرستان اقامت داشته و حتي توسط اين اسناد، ماهانه يارانه نقدي دريافت مي کنند.

فرمانده انتظامي استان گلستان اضافه کرد: پس از انجام تحقيقات ميداني و اطمينان از درستي اخبار مورد نظر، با هماهنگي مراجع قضائي، اين افراد در محل سکونت خود دستگير شدند.

وي همچنين افزود: اين افراد براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

به گفته وي ماموران پس از بازرسي از محل سکونت متهمان، موفق به کشف انواع اسناد هويتي متعلق به افراد غير و يا اسناد جعلي شدند.

سردار ميرفيضي يادآور شد: متهمان در اعترافات خود در خصوص نحوه فعاليت بيان کردند که اسناد را از خانواده متوفياني که اسناد هويتي فرد فوت شده را باطل نمي‎کردند ،تهيه و يا با استفاده از شگردهاي مختلف اسناد را جعل مي‎کردند.

وي اضافه کرد: تحقيقات براي شناسايي و دستگيري همدستان احتمالي متهمان ادامه دارد.

علي آبادکتول با افزون بر 132هزار نفر جمعيت از توابع استان گلستان بوده و در فاصله حدود 40 کيلومتري گرگان واقع است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: