آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 فروردین ماه 1394 = 19-04 2015

فیلم؛ ترس خامنه ای: مرتب ما را تهدید نظامی می ‌کنند

توافقنامه ای که به طناب دارشان تبدیل شده است

خامنه ای امروز در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، در واکنش به سخنان اخیر مقامات آمریکايی بویژه فرمانده ارتش و رهبران کنگره گفت: طرف مقابل مرتب ما را تهدید نظامی می کنند و این غلط اضافی را می کنند بعد می گویند جمهوری اسلامی توان دفاعی نداشته باشد، حتی اگر صریحا هم این تهدید را نمی کردند لازم بود ما به فکر باشیم و آماده باشیم.

خامنه ای گفته: بعد از مدتی سکوتِ طرف مقابل، یکی از مقامات آنها اخیرا بار دیگر از گزینه های روی میز سخن گفته است. آنها از یک طرف اینگونه لاف می زنند و از طرف دیگر می گویند جمهوری اسلامی باید پیشرفتهای دفاعی خود را متوقف کند که سخنی ابلهانه است.

خامنه ای گفته: آنها بیشترین فشار تبلیغاتی خود را بر این موضوع بویژه پیشرفتها در عرصه های موشکی و پهپادها متمرکز کرده اند اما منطق صحیح عقلایی به پشتوانه آیه شریفه قرآن به ما می گوید که باید این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

خامنه ای گفته: افسانه جعلی سلاح هسته‌ای را عَلَم کرده اند که بگویند جمهوری اسلامی مایه تهدید است، نه؛ مایه تهدید خود آمریکاست که بدون هیچ مهاری دخالت‌های ناامن کننده از او سر میزند.

خامنه ای گفت: جمهوری اسلامی هیچگاه این سخنان ابلهانه را نخواهد پذیرفت و ثابت کرده است که اگر مورد تعرض قرار گیرد، کاملاً مقتدرانه از خود دفاع خواهد کرد و ملت یکپارچه و همچون مشتی مستحکم در مقابل مهاجمِ خواهد ایستاد.






www.youtube.com/watch?v=100U23df4zQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاوی April 19, 2015 04:43 PM

نکنه منظورش از ملت یکپارچه و همچون مشتی مستحکم ،پشت سر خودش و نظامش باشد؟اگه اینطوره س اون مانور۱۲۰۰۰نفری که برگزار کرد!برای آمادگی و مقابله با چی بود؟ارتش آمریکا؟با باتوم و گازهای رنگی و فلفل؟آخه مردیکه همه که حزبلبلی نیستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani April 20, 2015 06:07 AM

آنان با زیان دیپلماتیک با تو حرف میزنند این نوی بدبخت مفلوکی که با زبان تهدید برداشت میکنی و احمقانه می شنوی وپاسخ میدهی بیشعور نفهم

گزارش یا اعتراض به این نظر


درنبود عقل جان درعذابه April 21, 2015 06:03 PM

دیگر آخره شاهنامه رسیده هشت سال مدارای اوبامای سازش کار و گذاشتش کافی نبود منتظر جنگی از خارج وداخل باش که ملت ایران برای برکنی ریشه دیکتاتوری هماهنگ خواهد شد چون برای ملت به فنا رفته از شما مفسدین آب از سر چه یک یا صد وجب شده روز شماری مثل خودت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: