آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 فروردین ماه 1394 = 19-04 2015

توافق اتمی؛ مسئول سابق: فاجعه رخ داده است

به نوشته روزنامه حکومتی رسالت، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی در باره توافق هسته ای گفته: متأسفانه تیم مذاکره‌کننده بلافاصله برای امضای قرارداد رفتند و حتی حاضر نشدند نظرات سایر افراد و یا حداقل تیم مذاکره‌کننده قبلی را بشنوند و توافقنامه شتاب‌زده امضا شد.

فریدون عباسی گفته: قرارداد را که دیدم، فهمیدم فاجعه رخ داده است.

گفتنی است رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) پس از امضای توافق لوزان گفته بود: هرگز تصور نمی‌کردم که رژیم ایران چنین توافقی را بپذیرد، از امتیازاتی که در این توافق در مورد غنی سازی اورانیوم و بازرسی ها داده، شگفت‌زده شدم.



آقای سیا April 19, 2015 04:15 PM

شماکه ماشااله تجربه داریدجهت اطلاع بیشترتان جریان حال شما با رژیم ور شکسته درست برعکس مردم ایران و این رژیم ورشکسته شده است آن قدیمها میگفتن وامیر خانی عیاشی بود ومردمی ساده که خان خرج دربار وعیاشی اش بالا وخزانه رو خالی شدن که فکر گرفتن اجیره //مالیات//بیشتربیشتر که برای فراموشی مردم همراه اجیره یک چماق هم باید بخورن که به اعتراض مردم به انجام سریع در پراخت مالیات و خوردن چماق و رفتن را فقط خواستن بله اقای امریکا و سیا اگر هر بلایی بسر این رژیم سرنگون شده بیاروید باز زانو در مقابلتان خواهند زد جای تعجب ندارد!؟ //فقط رفتارملت ساده ایران در مقابل این رژیم منحل جای تعجب عمیق را دارد! !؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نقلعلی April 19, 2015 06:15 PM

این فریدون عباسی هم ازون دار و دسته پروفسور سید محمود است که با مدرک باسمه ای و زور سپاه به معاونت و ریاست رسید حتما سواد ایشون هم مثل سعید جلیلی است که NPT را با TBT و BBC و WC و اشتباه میگیرد زیاد نباید اهمیت داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: