آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 اردیبهشت ماه 1394 = 21-04 2015

اسرائیل: حکم زندان برای جاسوس پاسداران (عکس)

به گزارش خبرگزاری فرانسه از اورشلیم، مقامات اسرائیلی امروز از محکوم شدن یک تبعه بلژیکی ایرانی تبار به 7 سال زندان به جرم جاسوسی برای رژیم تهران خبر دادند.

نام اين مرد 57 ساله "علی منصوری" اعلام شده که در پاسپورت بلژيکی او نام "الکس مانس" ذکر شده است. وی در 11 سپتامبر 2013 در فرودگاه تل آویو بازداشت شده بود.

به گفته مقامات امنيتی اسرائيل، این فرد با گرفتن ماموريت از سپاه پاسداران برای شناسايی برخی تاسيسات حساس به اسرائيل رفت و آمد می ‌کرده است.

به گزارش رسانه‌ های اسرائيل، منصوری در بازجويی‌ های خود اعتراف کرده که ماموران رژیم ایران به وی قول پرداخت يک ميليون دلار پول بابت انجام اين ماموريت داده بودند.





رزمندگان بی نواو مظلوم April 21, 2015 03:23 PM

27 سال هست که جنگ تمام شده رزمندگان جنگ رو جز جانبازان و دیگراقشار میادین جنگ محسوب نکرده و بکناری انداختند 27 است که مجلس به دولت و دولت به مجلس رزمندگان رو پاس میدند که براشون آءین نامه بنویسند و دلیل عدم انجام اینکار بودجه است! بودجه ! اما دارند تمام دنیا جاسوس و تظاهرات کننده بومی استخدام کنند 12 سال است که پدرم که 8 سال رزمنده بوده بازنشسته شده و حتی یکبار نگفته اند تو زنده ای ویا مرده ایران که میرم میبینم رزمنده فقیر جانیاز فقیر و کاارگر و معلم و پرستار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab April 21, 2015 08:12 PM

حالا خوب آب خنک نوش کن که دیگه مزدوری نکنی و از این گوها نخوری اون هم برای جنایتکارانی مانند خامنه ی و پاسداران دزد و خیانتکار به ایران و ایرانی که خون ملت رو ۳۶ سال است که شیشه کردن و خودشون با پول ملت کیف میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: