آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 اردیبهشت ماه 1394 = 24-04 2015

سالروز حادثه طبس؛ بیانیه تهدیدآمیز علیه آمریکا

ایسنا: ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار بیانیه ای در سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس این حادثه عبرت‌انگیز را برای هیأت حاکمه کاخ سفید آموزنده و معنادار توصیف کرد.

پنجم اردیبهشت ماه 1359 یادآور یکی از رخدادهای الهام‌بخش و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن تجاوز خفت‌بار آمریکا به طبس موجب فروپاشی هیمنه پوشالی شیطان بزرگ شد.

این بیانیه می‌افزاید: این حادثه تاریخی که طی آن عملیات نظامی متجاوزین آمریکایی به ایران که به بهانه آزادی دیپلمات‌های جاسوس واشنگتن «که در حماسه 13 آبان‌ماه 58 گرفتار هوشمندی بصیرت و صلابت ملت ایران و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره)شده بودند) رقم خورد از مصادیق اراده الهی و امدادهای غیبی خداوندی در حمایت از جبهه حق به شمار می‌رود که در صحرای طبس تجلی یافت، حادثه‌ای که با گذشت 35 سال هنوز سایه هراس و وحشت از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را در تفکر و عمل دولتمردان آمریکا حاکم ساخته است.

این بیانیه تأکید کرده است تردیدی نیست ستاره بخت نظام سلطه و استکبار برای مقابله با امواج بیداری جامعه جهانی در حال افول است و به سردمداران رژیم مستکبر و مزور آمریکا این پیام را می‌دهد که با حربه تحریم، تهدید، تجاوز و به کارگیری سیاست‌های فریبنده دیگر قادر به اسارت ملت‌ها و غارت منابع آنان نخواهد بود.

این بیانیه آمریکا را همچنان دشمن شماره یک انقلاب و ملت ایران معرفی و با تأکید بر ضرورت تداوم مقاومت هوشمندانه و آرمانی برابر سیاست‌های ظالمانه هیأت حاکمه ایالات متحده خاطرنشان کرده است یادآوری فرجام توطئه تجاوز نظامی به طبس این حقیقت را برای آمریکا و متحدان اروپایی و منطقه‌ای آن آشکار می‌سازد که گزینه‌های دشمنی علیه انقلاب اسلامی و ملت مؤمن و انقلابی ایران از جمله گزینه نظامی و اندیشیدن به یک مصاف سخت و رو در رو برابر جبهه‌ای که از الطاف و امدادهای خداوندی، رهبری حکیم و دوراندیش، اقتدار دفاعی و نیروهای مسلح مقتدر، سلحشور، مدافع و آماده بهره‌مند است غلتیدن در گودال آتش و جهنمی است که برای در بر گرفتن متجاوزین به میهن اسلامی افروخته شده است.

این بیانیه در پایان تأکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی و شکست حادثه طبس نمونه‌هایی از سیاهه دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی بوده و بازنمایی آن نشان می‌دهد رژیم حلیه‌گر آمریکا همواره رژیمی پیمان‌شکن و غیرقابل اعتماد است.



mitra farahani April 25, 2015 02:26 AM

همین امروز آقای عراقچی داد سخن داد که مذاکرات داره به خوبی وخوشی پیش میره برای اینکه پس نره ازاین اطلاعیه های موفقیت آمیز روسیاهی امریکا بیرون ندید تا به این بهانه پیشرفت به پس رفت تبدیل بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: