آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1394 = 03-05 2015

جام زهر اتمی؛ هر دم از این باغ بری می رسد!

صداوسیمای رژیم: سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر جان کری را نشان‌دهنده نیات پلید امریکا و هشداری به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دانست.

وزیر امور خارجه آمریکا در جدیدترین اظهارات خود با محتمل دانستن تحریم و اقدام نظامی تصریح کرده است ‌که تا ابد هر روز از جمهوری اسلامی بازرسی خواهد شد.

حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما با بیان اینکه هر دم از این باغ بری می رسد افزود: بالاخره درگیر شدن در توافق با کشوری که غیرقابل اعتماد است و خصومت و دشمنی آن پوشیده نیست، این پیامدها را نیز دارد.

وی هشدار داد: تیم مذاکره‌کننده باید دقت کند که همانطور که صریح، آشکار و شفاف امتیاز می‌دهد به همان اندازه صریح، آشکار و نقد امتیاز بگیرد وگرنه قطعاً پس از توافق، مشکلات ما بیشتر و پیچیده‌تر خواهد شد.


کری: هر روز به سراغتان خواهیم آمد!

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفته است: همه راه‌های رژیم ایران برای رسیدن به بمب اتم تا همیشه بسته باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگراری فارس به نقل از روزنامه جروزالم ‌پست، جان کری در این مصاحبه تلویزیونی گفته: تکرار می‌کنم، توافقی که راه رژیم ایران برای ساخت بمب را نبندد و به ما و کارشناسان بین‌المللی اطمینان ندهد که می‌توانیم از کار آنها سر در بیاوریم، امضاء نمی‌کنم.

در توافق احتمالی میان رژیم ایران و 1+5، گذشته از توقف برنامه غنی‌سازی، دو بحث جدی وجود دارد که محل اختلاف است؛ یکی برداشته شدن تحریم‌ها و دوم بازرسی از مراکز هسته‌ای رژیم ایران.

وزیر خارجه آمریکا در مورد بحث دوم یعنی بازرسی های سرزده هم سخن گفت و افزود: بازرسان ما هر روز آنجا (ایران) خواهند بود؛ این یک توافق 10 ساله نیست، توافق همیشگی است و حضور بازرسان ضروری است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: