آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

ورود پول های کثیف به انتخابات و شان مجلس

طرح شائبه ورود پول های کثیف به انتخابات شان مجلس را زیر سوال برد

اگر وزارت کشور اسنادی دارد که مسئولی مال نامشروعی دارد یا پول نامشروعی هزینه کرده باید آن را به دستگا قضا ارائه کند تا برخورد قانونی صورت پذیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه وزیر کشور هیچ سند و مدرکی دال بر ورود پول کثیف به انتخابات ارائه نکرده است افزود: البته این به معنای این نیست که در انتخابات پول های نامشروع وجود ندارد اما اینکه ما از عنوان پول کثیف استفاده کنیم نوعی زیر سوال برد شان مجلس است و منجر به بی اعتماد مردم به دستگات تقنینی می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین ما هم باید مستند حرف بزند و هم به اندازه سند متقن سخن بگویند اساسا ضرورتی ندارد چنین مسایلی رسانه ای شود گفت: اگر وزارت کشور اسنادی دارد که مسئولی مال نامشروعی دارد یا پول نامشروعی هزینه کرده باید آن را به دستگا قضا ارائه کند تا برخورد قانونی صورت پذیرد.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه البته نظام انتخابات ما نیاز به تغییرات دارد و باید شفاف سازی شود که مسایل مالی از کجا باید تامین شود افزود: در برخی از کشورها دولت ها خودشان هزینه انتخاباتی را تامین می کنند اما واقعا این مباحث در قانون ما تعریف نشده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: