آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1394 = 17-05 2015

ایران مصیبت زده؛....فقط هیروشیما را کم داشتیم!

وزیر دفاع اسرائیل گفته گاه لازم است تصمیم هایی سخت مانند تصمیمی که برای حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی گرفته شد، گرفته شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی لوبلاگ، اظهارات موشه یعلون مربوط به حضور وی در کنفرانسی است که دو هفته پیش برگزار شده و در باره سئوالی در باره نحوه مقابله با تهدید رژیم ایران است که او ضمن یادآوری اقدام آمریکا در حمله اتمی به ژاپن در جنگ دوم جهانی گفته بود: اگر لازم باشد تصميماتی مانند حمله به هيروشيما نيز بايد گرفت.

وزیر دفاع اسرائیل گفت: به یاد دارم زمانی از ترومن پرسیده شد بعد از حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی چه احساسی داشت، حمله ای که به کشته شدن دویست هزار نفر انجامید. وی در پاسخ گفت زمانی که من از افسران خود شنیدم که جایگزین این حمله، جنگی طولانی با ژاپن است، این تصمیم را تصمیمی اخلاقی یافتم.



farhad May 17, 2015 09:15 AM

اسراییل و حمله اتمی ! بهتره کشوری که عمق استراتژیکی که داره کلا اندازه کرج هم نمیشه به فکر راه های صلح آمیز تری برای بقا باشه درصورت چنین حمله ای توسط اسراییل شاید نیاز به ۱۰۰ تا ۲۰۰ بمب برای نابودی کامل مردم ایران نیاز باشه اما برای نابودی اسراییل نیازی به بمب اتمی نیست همون ترقه های حزب الله و حماس کافیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab May 17, 2015 11:53 AM

درسته که مردم و بنده شخصن از این حکومت ملایان به تنگ آماده و متنفریم ولی اسراییل اجازه نداره کشور ما را تهدید اتمی کند مرگ به این رژیم آخوندی که باعث شده که تمام دنیا به ما اهانت و بی احترامی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: