آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 خرداد ماه 1394 = 30-05 2015

ماجرای بسته‌‌های پستی شيشه‌ای پايتخت به شيراز

کارگر باهوش تعاوني ترمينال غرب در حين جابجايي بسته‌هاي پستي به شيراز متوجه جعبه‌هاي مشکوکي شد که سريعا با پليس تماس گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به دنبال گزارشاتي مبني بر اينکه عده‌اي از طريق محموله‌هاي پستي اقدام به جابجايي مواد مخدر و مشروبات الکلي از طريق تعاوني ترمينال غرب انجام مي‌دهند، پرونده به صورت ويژه در اختيار ماموران کلانتري ترمينال قرار گرفت.

سرگرد طيبي طي گفتگو با مسئولان و کارگران تعاوني حمل و نقل ترمينال راه‌هاي شناسايي محموله‌هاي مجرمانه را آموزش داد که به دنبال اين موضوع چند شب گذشته کارگران با پليس تماس گرفتند و از يک محموله مشکوک خبر دادند.

سريعا ماموران در محل حاضر شدند و در بررسي‌هاي اوليه از جعبه‌هاي مشکوک که به نام لوازم خانگي بود،‌ 14 بسته يک کيلوگرمي شيشه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رحمان نعمتي سرکلانتر پنجم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: به دليل اينکه اين محموله به مقصد شيراز پست شده بود، با هماهنگي ماموران انتظامي شيراز فرد تحويل گيرنده اين جعبه‌ي شيشه‌اي دستگير شد.

سرکلانتر پنجم پليس پايتخت خاطر نشان گرد: تلاش براي دستگيري ديگر مرتبطان اين پرونده از سوي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کماکان ادامه دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: