آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 خرداد ماه 1394 = 01-06 2015

مسابقه کاریکاتور داعش؛...کاریکاتور بنیانگذار داعش

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران در باره مسابقه کاريکاتور علیه داعش نوشت: حدود چهل کاریکاتوریست در مسابقه کاریکاتور سیاسی در تهران برای نشان دادن ماهیت داعش شرکت کردند.

یک عضو کمیته برگزاری این مسابقه شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم توزیع جوایز گفت: ما می خواهیم چهره واقعی داعش را نشان دهیم....ما همچنین می خواهیم از حامیان اصلی آنها که آمریکا و عربها هستند، انتقاد کنیم.

در این مسابقه عموما به سران اعراب و آمریکایی پرداخته شده است. در یکی از کاریکاتور ها هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا ژاکتی با عکس جمجمه می بافد که بر روی آن کلمه داعش حک شده است. یکی دیگر از تصاویری که جایزه گرفت نیز عکسی از دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس بود که دم روباه داشت.

جایزه نخست به کاریکاتوری از ملک سلمان پادشاده عربستان داده شد که در ‌آن تصاویر وی نیمی انسان خندان و نیمی مار زنگی بود.

طراح این کاریکاتور می گوید: من تصویر ملک سلمان را کشیدم که طرفداران زیادی در میان غربی ها دارد و در واقعیت نیز همینطور است، یک مار سمی که می خندد اما می تواند کشنده باشد.


کاریکاتور بنیانگذار داعش (ره)

***************************************************





mahsirus June 1, 2015 06:25 PM

عجب ماجرای غم انگیزی است یک دیوانه وافعا میتواند یک سنگ به چاه بیندازد و این حرکت خمینی است که ثابت میکند
فکر میکنم همی مردم اگاه ایران حتما میتوانند این سنگ را از چاه در بیاورند و بسره نادان بکوبند حتما این چنین خواهد شد هشیار باشید هم میهنان کسانی امروز در کشور ما ایران حکومت میکنند که ازآنها در کشورهای مدرن به نام دیوانه گان نام میبرند و حکومت دیوانگان است در ایران امروز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: